Gunit-Soldier Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 de kaart geeft aan als ik in portland ben dat ik in shorside vale bent en als ik in shorside vale bent geeft kaart aan dat ik in portland ben en de missie van 8ball is nu in shordide vale kabn iemand me helppen ?? ik heb het probleem al verholpen ik heb iets gedaaan dat se weer goed staan maara.. Reageren
VforV Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik zou niet weten hoe dat kan. Cheaten en saven? Er speelt zich wel een missie af voor 8 Ball in Shoreside Vale: No Money, Mo' Problems Daarvan dacht ik eerst dat ik helemaal naar Portland moest omdat daar zijn bekendste Bombshop is maar het was dus de Bombshop in Shoreside Val . Ik zou echt niet weten hoe het komt dat de map het verkeerd aangeeft. Anders kan je eens je savegames op je PC zetten, en GTA LCS opnieuw installeren op je PSP (of heb je een PS2?). Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ja dat was het ik wss bij die missie en toen was ik helemaal dissie ik kwam er later pas agter ik dacht dat de rechter kaart dat Portland was Shorside vale was want ik dacht 8 Ball is tog in POrtland nou allemaal heel vaaag maar tog bedankt voor het helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.