Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je met 1 UMD multiplayer spelen??.

Ik wil namelijk multiplayer spelen met een vriend van mij maar hij heeft geen GTA dus is er een manier om met 1 umd multiplayer te spelen

Bewerkt: door Quiz
Geplaatst:
Kan je met 1 UMD multiplayer spelen??.

Ik wil namelijk multiplayer spelen met een vriend van mij maar hij heeft geen GTA dus is er een manier om met 1 umd multiplayer te spelen

Dat is niet mogenlijk naarmijn weten. Op een legale manier kan dat volgens mij niet. Je moet als je 2 player wilt spelen gewoon 2 PSP's met GTA LCS erop hebben en verbinden volgens mij met infrarood. Hleaas kan het niet. :N

Geplaatst:

Inderdaad, als je tegen elkaar wilt spelen zal je toch echt 2 PSP's moeten hebben en 2x GTA LCS, anders gaat het echt niet lukken.. :N

Geplaatst:

[mierenneuken] @ Ruurd: Het is geen Infrarood verbinding maar een WLAN-verbinding ;). [/mierenneuken]

Er bestaat hier een trukje voor maar ik heb het zelf nog niet kunnen uitproberen. Eén iemand start LCS op en selecteerd multiplayer, dan haalt hij de UMD uit en de ander stopt die in zijn PSP. Daar joint hij bij degene die opstartte. En dan zou je moeten kunnen spelen.

Bovenstaands kan fouten bevatten want ik zeg dit op uit mijn hoofd. Lang geleden werd ook eens zo'n topic aangemaakt.

Geplaatst: (bewerkt)

die manier wat jij zei.. kan wel met twisted metal.. ik ga het eens proberen of het met lcs kan... kleine kans..

want lcs moet namelijk van de umd laden om te spelen.. en dat is bij twisted metal niet.. dus kan niet

Bewerkt: door eggie123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...