Froop Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Het heeft wel en geen c4d. Tutorial Reacties zijn welkom. Bewerkt: 14 juli 2006 door Froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 Niet slecht,alleen de outcome is iets te donker naar mijn smaak. Maar het effect opzich is wel mooi! Ga zo door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 Mooie tutorial, Froop. Je hebt overigens ook alles goed uitgelegd. Dit is btw mijn uitkomst: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 Die is leuk. Probeer de rechterkant op te vullen met c4d renders die zijn gedesaturated, dan is ie zeker een 10 waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2006 Bedankt voor de tip, ik zal even kijken of ik hem nog wat kan verbeteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 Die C4D viel bij mij een beetje tegen. Ik vind het resultaat zo wel goed: Origineel: http://www.filmtotaal.nl/images/wallpapers...kong/2_1024.jpg Ik heb weer wat geleerd van de tutorial. Dat je met Filters en Lighten een mooie uitkomst kan krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2006 Hier is mijn uitkomst: Zelf vind ik mijn een beetje mislukt. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.