Advancegta Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) advancegta: plippop: Succes plippop en het stemmen kan beginnen beiden met paint gemaakt Bewerkt: 14 juli 2006 door advancegta
Lord of War Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Mijn stem gaat naar plippop, op zijn sign is er meer gewerkt. Niet dat ik de jouwe niet goed vind, Advancegta.
Silverwing Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Je stemt toch op het uiterlijk van de sig, toch niet van hoeveel er aan gedaan is...? Ik stem op plippop. Ik vind zijn plaatjes vrij goed verwerkt in de sig (behalve dat in de rechterbovenhoek) en dat straalt uit. Advancegta zijn sig is vrij leegjes, en het achtergrond kleur vind ik niet direct bij Ryder passen.
GTA Fanaat Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik stem ook op plippop. Zijn Signature is meer voller en daarom ook mooier, ik vind die van advancegta iets te leeg en ook niet zo mooier kleur.. Mijn stem gaat naar plippop.
DenkaanHenk Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Mijn stem gaat naar plippop. zijn Sig is voller. alleen zonde dat rechterhoekje aan de bovenkant dat vind ik niej mooi. Advancegta vind ik ook mooi. Alleen wat leeg. En ik vind ryder niet bij die kleur passen.
demontventoux Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Stem: Plippop Ook al vind ik hem persoonlijk ook niet zo heel mooi, toch kies ik voor Plippop. Ik vind hem iets te druk. De sigs met de personages vind ik wel goed verwerkt. Maar hij is toch beter dan die advancedgta, die is veel te leeg en ook de achtergrondkleur vind ik niet mooi.
Eli R Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Waarom mogen we stemmen tot 16 juni, we hoeven toch niet 11 maanden te stemmen?
DenkaanHenk Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Waarom mogen we stemmen tot 16 juni, we hoeven toch niet 11 maanden te stemmen? Een moderator heeft het waarschijnlijk verkeerd geschreven. Foutje kan toch gebeuren ? Het moet inderdaad 16 Juli zijn ja. Bewerkt: 14 juli 2006 door Roy S
Recommended Posts