ACID Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 eey, ik ben de site van en clan vergeten, de naam van de clan is The Mighy Generals en via google kan ik de site niet vinden, p.s. ik zit namelijk in deze clan wie kan me helpen zoeken naar deze site ?
SummerBase Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Volgens mij is deze Clan- opgeheven uit mijn tijd dat ik nog aan MTA- deed noemde dit groepje zichzelf MG oftwel Mighty Generals. Ik denk dat je even een Pb/pm naar 'Puma' moet sturen, want als ik me niet vergis was dat de leider. Daar kun je met vragen en opmerkingen terecht. Mochten er nog andere vragen zijn, stel ze gerust. De site is volgens mij ook al offline, maar mischien weet Puma daar meer over. --- Het gaat om het spel MTA 'Ronnie1987': Dit spel word ook wel Multi Theft Auto genoemd. Het is een spel wat je online- kan spelen tegen andere mensen. Multi Theft Auto heeft op dit momment alleen maar een Racemod, maar daar komt binnenkort verandering in, want ze zijn bezig aan een DeathMatch multiplayer modificatie. Een clan is een groep mensen die samen werken, daarvan was MG (Mighty Generals) ook één van, maar de groep ging volgens mij uit elkaar. Deze groep speelde ook op Sa-mp, dit is een spel waar je bijvoorbeeld ook kan lopen. Alleen de Sync is wat minder bij dit spel en er is een overschot aan cheaters. Volgens mij zijn daarom veel mensen gestopt. Bewerkt: 14 juli 2006 door SummerBase
GTA Fanaat Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Voor wat voor soort spel is het precies..? Dat maakt het zoeken al heel wat makkelijker EDIT: Sorry, zie nou net dat het voor SA:MP is, heb niet goed opgelet, sorry hiervoor Bewerkt: 14 juli 2006 door Ronnie1987
ACID Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 oke bedankt, kent er nog iemand goeie sa-mp clans waar beginners en gevorderden terecht kunnen ?
Recommended Posts