Jump to content

Multipayer op ps2


Lord of War

Recommended Posts

Nee jammer genoeg hebben ze deze functie er bij de PS2 versie niet ingestopt, je zal dus de PSP versie hebben om online te kunnen.

EDIT: Naja ik bedoel Multiplayer dan.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Nee jammer genoeg hebben ze deze functie er bij de PS2 versie niet ingestopt, je zal dus de PSP versie hebben om online te kunnen.

Je hebt de PSP niet nodig om online multiplayer te spelen. Je moet dan een wilress internet hebben om Multiplayer te kunnen spelen. Je kunt ook gewoon offline spelen op de PSP via infrarood. Maar aangezien jij hem op de PS2 hebt, zal ik niet meer onzin uitkramen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

hij is er wel

dat je met ze 2en kan spelen op ps2

je moet zoeken bij die gym

vind je 4 tuinhuisjes

niet groot niet klein

in het midden op het gras zit een rode poppetje waar je doorheen loopt dan kan je met ze 2en spelen (geen missie's he)

Link to comment
Delen op andere websites

hij is er wel

dat je met ze 2en kan spelen op ps2

je moet zoeken bij die gym

vind je 4 tuinhuisjes

niet groot niet klein

in het midden op het gras zit een rode poppetje waar je doorheen loopt dan kan je met ze 2en spelen (geen missie's he)

Je hebt het over SA ;). In LCS zit alleen een Muliplayer in via WLAN Verbinding (voor meer informatie zie VforV's post) Het schijnt ook via internet te kunnen, alleen heb ik dit in een ander Topic gelezen.... Ik weet dus niet of het ook echt kan :{.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...