Lord of War Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Is er ook een multiplayer op ps2? Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Nee jammer genoeg hebben ze deze functie er bij de PS2 versie niet ingestopt, je zal dus de PSP versie hebben om online te kunnen. EDIT: Naja ik bedoel Multiplayer dan. Bewerkt: 14 juli 2006 door Typhoon Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Nee jammer genoeg hebben ze deze functie er bij de PS2 versie niet ingestopt, je zal dus de PSP versie hebben om online te kunnen. Je hebt de PSP niet nodig om online multiplayer te spelen. Je moet dan een wilress internet hebben om Multiplayer te kunnen spelen. Je kunt ook gewoon offline spelen op de PSP via infrarood. Maar aangezien jij hem op de PS2 hebt, zal ik niet meer onzin uitkramen! Reageren
Lord of War Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Bedankt voor de uitleg, jammer dat er geen multiplayer is op ps2 Reageren
VforV Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Je kan met GTA LCS op de PSP niet online tegen elkaar spelen. Enkel via een WLAN-verbinding (geen Infrarood). Op de PlayStation 2 is de multiplayerfunctie echter helemaal weggelaten. Reageren
brandbaar Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 hij is er wel dat je met ze 2en kan spelen op ps2 je moet zoeken bij die gym vind je 4 tuinhuisjes niet groot niet klein in het midden op het gras zit een rode poppetje waar je doorheen loopt dan kan je met ze 2en spelen (geen missie's he) Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 (bewerkt) hij is er weldat je met ze 2en kan spelen op ps2 je moet zoeken bij die gym vind je 4 tuinhuisjes niet groot niet klein in het midden op het gras zit een rode poppetje waar je doorheen loopt dan kan je met ze 2en spelen (geen missie's he) Je hebt het over SA . In LCS zit alleen een Muliplayer in via WLAN Verbinding (voor meer informatie zie VforV's post) Het schijnt ook via internet te kunnen, alleen heb ik dit in een ander Topic gelezen.... Ik weet dus niet of het ook echt kan . Bewerkt: 22 september 2006 door ASPHALT Reageren
brandbaar Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 ow srry d8 dat het over gta sa ging srry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.