Jump to content

Ervaringen NL-spelers?

Recommended Posts

Geplaatst:

Een aantal mensen hier op het forum heeft GTA:SA vandaga aal weten te bemachtigen, maar ik zie geen topic met de ervaringen.

Dat kan maar 1 ding betekenen: hij is te leuk om tijd vrij te maken om ons wachtenden mee te lante genieten :-)

Geplaatst:

Ik wil jullie best mee laten genieten hoor, geef maar een goed idee.

En ik kom dus niet langs jou huis of het huis van wie dan ook om jullie het te laten spelen.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe is de eerste indruk. Is het groter dan verwacht, rijden de auto's uit VC hetzelfde of beter. Hebben jullie al gezwommen. Dat soort info.

Bewerkt: door BrokenTable
Geplaatst: (bewerkt)

geef gewoon je eerste indruk van het spel en wat opvalt vergeleken met VC.

nog maar een paar uurtjes en ik zit voor de bart smit :rolleyes:

ik geef de mensen die gta al hebben groot gelijk om lekker door te spelen ipv op de forum te komen.

het zal vanaf morgen denk een stuk rustiger worden op de forum.

*Één smilie bij een zin is ook wel genoeg hoor.. ;)

Bewerkt: door Mr. Cortez
Geplaatst:

Sommige bugs zoals in VC zitten hier ook in. Zoals poppetjes die door muren en auto's en weet ik wat heen lopen. :angry:

En het is groooot niet normaal. De missies vind ik tot nu toe nog erg makkelijk. Zwemmen is echt beter en je kan nu ook klimmen over kleinere muurtjes dan. Auto's merk persoonlijk niet echt verschil. Maar blij ben ik er zeker mee :D

Geplaatst:

ik vind de missies wel vet heb een paar harde gehad alleen omdat je nu veel sneller dood gaat door de kogols die je opvangt maar das alleen maar leuk en eindelijk de cops schieten raak (en goed ook)

en ik vind de auto's persoonlijk better rijden ken lekker slippen en al en motors zijn helemaal vet nu B) en de grapix vond ik van vice city wel better

Geplaatst:
Hoe is de eerste indruk. Is het groter dan verwacht, rijden de auto's uit VC hetzelfde of beter. Hebben jullie al gezwommen. Dat soort info.

Eerste indruk is goed, hoewel het eerst lijkt of je midden in het verhaal wordt gegooid. Maar dat blijkt later niet zo..

Groter dan verwacht...zeker.. Ik vond het al een klotewerk om mensen met de taxi van Washington Beach naar Downtown te brengen... Kan je nagaan als iemand van Idlewood naar Las Venturas wil.. <_<

Besturing.. Moa qua Auto's rijdt het nog steeds even lekker (piepende banden wegrijden enz.), maar vooral het Combat-systeem vind ik toch wel lekker uitgewerkt.. Ook is op twee banden rijden etc. nu makkelijker, maar verwacht geen True Crime acties. De crashes zijn nu ook wat realistischer.

Persoonlijk vind ik de Graphics van San Andreas mooier, hoewel Vice City af en toe meer op een stripboek leek, en daardoor leek het veel mooier. Maar uiteindelijk is San Andreas toch mooier qua reflecties en autolichten etc.

@Victor88..De missies zijn..te doen. Niet te moeilijk, en ook niet te makkelijk. Ik moet straks naar m'n Lyceum toe, en wanneer ik thuis kom zal ik verslag doen van de Sneaking mission die ik dan gedaan heb.. Want da's natuurlijk een nieuw stukje gameplay. Inbreken is trouwens ook erg leuk. (moet ik vaker doen)

Zwemmen, het eerste wat ik eigenlijk deed was het water in flikkeren. (Niet opzettelijk). Was toen wel blij dat ik uit kon stappen en kon gaan zwemmen. En nee, ben nog niet verdronken, wil het wel nog doen.

Wat opvalt vergeleken met VC...De interactie toch wel.. Vroeger waren voetgangers eigenlijk niet echt cool.. Nu gaan ze gesprekken met elkaar aan, kun je ze afluisteren enz. Is echt grappig, en soms vertellen ze nog wat nuttigs ook.

EN WAT KRIJG JE TROUWENS WEINIG GELD!! Jezus, 500 dollar voor een afro. Geen wonder dat ik huizen moet beroven om een beetje leuke kleding te kopen. Nou ja, na vijf keer die dealer om zeep te hebben geholpen had ik toch al een mooie $10000!

Ryder moet wat kalmeringspillen slikken. Die gozer is echt niet goed voor je gezondheid. En de hele tijd "Nigga this, Nigga that!". Wel verdomd grappig trouwens.

En wat ik als laatste heel erg goed vind, is de Preformance van Samuel L. Jackson. Ik zweer je, die man is gemaakt voor politierollen.

Geplaatst:

Heej bedankt voor je leuke info Chironu ik zal misschien ook nog wel een verslagje plaatsen want kan het vandaag om 9uur halen!

Geplaatst:

ik heb 'm net, het eerste was mij opviel was niet zo positief: je dan niet meer met de "pijltjesdingen" sturen, het moet net de analoge, en dat vind IK kut :(

voorderest is het een MASTERLIJK spel, alles is zoveel groter, ook als je even niks doet(is lastig nu :puh:) gaat de camera inzoomen op andere mensen(vooral vrouwen:P)

ik gaat nu weer lekker verder spelen :puh:

Geplaatst:

Het Ultieme spel, het overtreft vrijwel al mijn verwachtingen.

VC valt totaal in het niet op alle fronten.

Het is overweldigend groot, na meer dan 6 uur spelen heb ik Los Santos nog niet fatsoenlijk gezien. Er is zoveel dat je aandacht trekt.

Het bendeleven in Los Santos is vrij realistisch. De AI van de voetgangers en politie is sterk verbeterd. Opmerkingen van voorbijgangers zijn grappig. Het gebruik van wapens is sterk verbeterd.

Het is gewoon te veel om op te noemen, je moet het gewoon zelf zien.

Minpunten: Nog niet tegengekomen, rijden gaat makkelijker dan ik had gedacht met analoge stick. Vechten en schieten is vrij simpel.

Geplaatst:

Ik ben net even op het vliegveld van Los Santos geweest.

En ik heb in een dodo en een learjet gevlogen, de dodo vliegt

echt veel beter als in gta3. Als je met een vliegtuig over de stad

vliegt zie je hoe enorm groot de stad is. Ik probeerde ook even

om naar een andere stad te vliegen, maar toen ik los Santos uitvloog

werd ik bijna meteen neergehaald door gevechtvliegtuigen. :lol:

Het is echt een vet stoer spel. :D

Geplaatst:

Hij is zooooooooooooo vet!! Holy fuck wat groot! Heb gister een uurtje of 6 gespeeld en nog lang niet alles van Los Santos gezien/ontdekt

veranderingen die me opvielen:

auto stelen: voordat de bestuurder er uit wordt getrokken sla je m eerst op z'n bek :D

vechten: als iemand op de grond ligt en je schopt door, dan zie je dat CJ hem gaat 'stampen' ipv. schoppen zoals in VC. Ziet er veel cooler uit!

Later als je 'muscles' hebt ontwikkeld in de gym, leer je nieuwe moves (uit te voeren met driehoekje) in de boksring (ook in gym). Als je dan iemand op de grond hebt geslagen kun je er bovenop gaan zitten en in z'n gezicht blijven meppen :)

wapens: heb al met spuitbussen en brandblussers gespoten, eerst gaan mensen hoesten en daarna stikken ze. Ook zag ik iemand met een grote schep lopen, afgepakt, en daarna tuinhekjes kapot geslagen :)

Drive by: is al bij 1 van de eerste missies,jij moet rijden en je bijrijders schieten andere gangs de @#%@$. Echt lache, ook cool geluid als er wordt geschoten

zwemmen is ok evenals op muurtjes kunnen klimmen.

BMX: die krijg je als eerste voertuig, goed te besturen. Er zit een half pipe en stuntbaan vlakbij...

De hele 'sfeer' van het spel is super!! Muziek zwaar ok, vind ik persoonlijk 10X beter dan in VC. Maar ook de lichtval is erg goed voor de 'sfeer' in het spel. Mooie rode gloed in de avond en een gele gloed overdag.

Dat waren de eerste veranderingen, zeg maar gerust verbeteringen diemij opvielen, later meer!!.

Geplaatst:

eerste indruk: het spel is groot.....gister 5 uur gespeeld paar keer verdwaald..map erbij gehaald (strategie gids is een aandrader!)

het blur-effect als je hard rijdt ziet er mooi uit.

zoals eerder al is gezegd: je hoort je acties op de radio....bij K-Rose meldde een vrouwtje dat de Orange grove gang een lompe groep mensen zijn en dat ze een vriendin moeten zoeken.

ik moest wel ff wennen aan de besturing...en aan het beeld, dat is een stuk kleiner (ik ben de PC versie gewend)

Geplaatst:

Het spel is wel vet, maar ik weet soms niet wat ik van de graphics denken moet..

Ik speel met een rgb-kabel die het beeld mooier maakt, en ik heb m voor de grap omgewisseld met de standaard SCART-kabel, ik schrok me kapot, dat ziet er dus echt niet uit...

Over het algemeen vind ik de graphics zwaar kut, en nee ik ben niet gewend om op een pc te spelen :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...