Eclipse Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Als ik dat zo allemaal hoor is het egt een prachtspel..Kan misschien ook iemand zijn PS2 op de computer aansluiten en eens wat mooie screens maken...Dat zijn namelijk mooi zijn Reageren
Pete-R Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Ik heb hier een verlsagje. Toen het spel begon toen ik hem opstarten dacht ik van ziet er allemaal leuk en aardig uit. Toen ik het hele verhaal gehoord had enzo en ik kon gaan lopen moes je bijna meteen met een missie beginnen die je op die fiets moet doen. Dit vond ik heel erg leuk. De graphics zijn niet slecht niet goed en de radio station's zijn helemaal te gek. Je hebt ook een heleboel nieuwe voertuigen en ze gaan ook allemaal veel sneller. Hier noem ik een paar nieuwe auto's : de traktor,de savanne, en de bmx. Als je nog vragen hebt pm me dan maar dan probeer ik antwoord te geven! Reageren
langmeesterh Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Ben eindelijk 2 uurtjes aan het spelen nu, en ik kan maar 1 ding erover zeggen: FUCK!!!!!!!!!!!!!! Dit is echt het beste/meest uitgewerkte spel dat ik tot nu toe gezien heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.