Jump to content

Aantal sigs

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hej,

dit zijn een aantal sigs heb nu ps een 3a 4 maand dus niet een al te hoog niveau ,

1assasinscreed9yo.png

2final7rl.png

Edit: deze is er later bij gekomen

3tombraiderck1.png

Anime Sig

4anime5us.jpg

Dankzij de Tut van dizzee

5ace4bi.png

rates & commend graag

Bewerkt: door wastelander
Geplaatst:

Hey,

Goed gedaan :Y Ik vind Signature 1 de mooiste :Y

Mijn cijfers:

Signature 1: 10,0

Signature 2: 9,0

Signature 3: 8,0

Signature 4: 8,5

Geplaatst:

Ja ik ;)

Signature 1: 8.6

Commentaar: Ik vind vooral je fond en naameffect er heel goed bij passen.Je render past ook heel goed bij de achtergrond, alleen vind ik hem een beetje te druk

Signature 2: 7.4

Commentaar: Deze vind ik wat minder, de achtergrond past niet echt bij de render.Ook is de sig weer wat te druk vind ik.

Signature 3: 8.0

Commentaar: Laura Croft ^_^ Ik vind hem zeer goed gelukt, de render past goed bij de achtergrond.

Je moet wel opassen voor je naameffect en de fond.Die zijn amper zichtbaar en passen dus niet echt goed bij je sig.

Signature 4: 7.2

Commentaar: Niet echt me smaak, hoewel de render wel goed past bij je achtergrond.Ik geef je er toch een 7.2 voor :)

Signature 5: 8.5

Commentaar: Deze vind ik weer veel beter, net zoals je eerste.Hij is netjes afgewerkt, enkel moet je weer opassen bij je naameffect hier, die is weer amper zichtbaar

Al bij al heb je in totaal een score rond de 8.0

Bij sommige moet je dus opassen voor je naameffecten en fond.Ik vond voor de rest wel leuke sigs, ga zo door met je werken zou ik zeggen :cya:

TheGuardian

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...