Tunix Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Weet iemand hoe ik bij de Hidden Package bij je savehouse in Portland kom? Alvast bedankt Reageren
Svenie Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Deze is heel simpel te halen hoor. Zorg dat je een Ambulance hebt en zet hem tegen het muurtje, nu moet je alleen maar op de Ambulance springen en vervolgens op het dak. Veel succes. Edit: Bekijk ook even deze site, voor meer informatie. De hidden packages van je savehouse is Nr 10. Bewerkt: 14 juli 2006 door Svenie Reageren
Tunix Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Thnx! Ik had het al met een busje geprobeerd, alleen die was te laag.. Ik kijk voor de hidden packages meestal op wikiGTA alleen deze site is idd makkelijker! Reageren
VforV Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Thnx! Ik had het al met een busje geprobeerd, alleen die was te laag.. Ik kijk voor de hidden packages meestal op wikiGTA alleen deze site is idd makkelijker! Momenteel zijn we druk bezig met de Hidden Packages van LCS op WikiGTA. Binnenkort staan ze er waarschijnlijk op - met screens . ------------------ Edit: De screens van Portland staan sinds gisteren op WikiGTA . Bewerkt: 16 juli 2006 door VforV Reageren
Dracklane Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Er zijn genoeg site die dat al lang hebben en er is een vet goede site met een super goede walktrought ik weer niet of je op dit forum andere site's mag posten, en ik heb ook een goede site voor hidden package screenshot, Hidden packages screenshot site Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Je moet eerst een Lage auto neer zetten en daar naast een Busje/Ambulance dan zal het wel lukken Bij mij is het gelukt Greetzzz CJ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.