Geplaatst: 14 juli 200618 jaren comment_467011 Weet iemand hoe ik bij de Hidden Package bij je savehouse in Portland kom? Alvast bedankt
Geplaatst: 14 juli 200618 jaren comment_467016 Deze is heel simpel te halen hoor. Zorg dat je een Ambulance hebt en zet hem tegen het muurtje, nu moet je alleen maar op de Ambulance springen en vervolgens op het dak. Veel succes. Edit: Bekijk ook even deze site, voor meer informatie. De hidden packages van je savehouse is Nr 10. Bewerkt: 14 juli 200618 jaren door Svenie
Geplaatst: 14 juli 200618 jaren Auteur comment_467041 Thnx! Ik had het al met een busje geprobeerd, alleen die was te laag.. Ik kijk voor de hidden packages meestal op wikiGTA alleen deze site is idd makkelijker!
Geplaatst: 14 juli 200618 jaren comment_467488 Thnx! Ik had het al met een busje geprobeerd, alleen die was te laag.. Ik kijk voor de hidden packages meestal op wikiGTA alleen deze site is idd makkelijker! Momenteel zijn we druk bezig met de Hidden Packages van LCS op WikiGTA. Binnenkort staan ze er waarschijnlijk op - met screens . ------------------ Edit: De screens van Portland staan sinds gisteren op WikiGTA . Bewerkt: 16 juli 200618 jaren door VforV
Geplaatst: 17 juli 200618 jaren comment_469719 Er zijn genoeg site die dat al lang hebben en er is een vet goede site met een super goede walktrought ik weer niet of je op dit forum andere site's mag posten, en ik heb ook een goede site voor hidden package screenshot, Hidden packages screenshot site
Geplaatst: 17 juli 200618 jaren comment_469733 Je moet eerst een Lage auto neer zetten en daar naast een Busje/Ambulance dan zal het wel lukken Bij mij is het gelukt Greetzzz CJ
Weet iemand hoe ik bij de Hidden Package bij je savehouse in Portland kom?
Alvast bedankt