Jump to content

AT 400


stretch

Recommended Posts

Hey welkom op het forum :cya:

Heb je de vliegschool al uitgespeeld? Nadat je de vliegschool hebt gehaalt spawnt hij volgens mij in die hangar. Kijk voor meer info over de vliegschool hier. Naarmate je veel vliegt stijgt je flying skill, hierdoor zal de AT-400 vrijkomen, het beste is om de vlieschool uit te spelen, hierdoor heb je genoeg flying skills.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de At-400 vinden op het vliegveld van Las venturas, dus weet je zeker dat je op het goede vliegveld zoekt. Verder moet je wel de vliegschool volbracht, maar die heb je al gehaald denk ik. Anders kun je ook niet bj die hangar komen. Als hij er niet staat, kun je ook even weglopen en dan weer terug komen misschien spawnt hij dan. Als hij echt helemaal nit spawnt kun je hem laten spawnen met bijvoorbeeld een Carspawn-editor.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan 'hier' informatie vinden over de AT-400. Je vind hem in zijn Hangar in Las Venturas, kijk 'hier' voor een kaart waar je hem kan vinden. Je moet wel genoeg Flying Skill hebben om hem te krijgen, dit krijg je door je bevorderingen in Flying Skool. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust :cya:.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey welkom op het forum :cya:

Heb je de vliegschool al uitgespeeld? Nadat je de vliegschool hebt gehaalt spawnt hij volgens mij in die hangar. Kijk voor meer info over de vliegschool hier.

Mare waar moet je zijn om die missies te kopen.

Ene is er een cheat voor flyingskil wo nee hoe krijg je dit om hoog

Bewerkt: door stretch
Link to comment
Delen op andere websites

Hey welkom op het forum :cya:

Heb je de vliegschool al uitgespeeld? Nadat je de vliegschool hebt gehaalt spawnt hij volgens mij in die hangar. Kijk voor meer info over de vliegschool hier.

Mare waar moet je zijn om die missies te kopen

Deze missie moet je doen als je naar je eigen vliegveld in de Verdant Meadows gaat, deze missie heet: 'Learning to Fly'. Hier moet je verschillende oefeningen uitvoeren om je Flying Skill te verhogen zodat je het vliegtuig kan gebruiken. Je moet het vliegveld wel eerst kopen voor maar liefst: $80.000, als je dat geld niet hebt kun je het beste aan de Racen mee doen deze vind je bijvoorbeeld bij Wang Cars in San Fierro per gewonnen race krijg je $10.000 dus dat kun je bijvoorbeeld doen als je geld op is. Mochten er nog verder vragen zijn Vraag het gerust. :cya:

Typhoon was me voor.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Mare waar moet je zijn om die missies te kopen.

Hoihoi,

Je moet eerst alle Los Santos missies, San Fierro, Dessert missies halen. Voordat je Las Venturas ingaat heb je als laatste missie de missie Learing to Fly, de vliegschool genoemd. Je kan daar leren vliegen en dan ook de vliegschool kopen voor volgens mij $80.000,=. Je meot al die onderdelen slagen om weer verder te kunnen.

Ene is er een cheat voor flyingskil wo nee hoe krijg je dit om hoog

Nee, oefenen oefenen en oefenen met de vliegtuig is het enige manier. De vliegschool helpt je hier een handje mee. Door de vliegschool krijg je skills, hoe beter je op het onderdeel preseert (het beste wat je kunt krijgen is de gouden medaille) hoe meer skills je krijgt. Dus probeer zo hoog mogenlijk te presteren, dus kun je weer berijken door te oefenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet op het plaatsje Verdant Meadows zijn, in de missie Verdant Meadows van Mike Toreno zal je dit vliegschool moeten kopen.

Hier een plaatje van Verdant Meadows:

gallery942up.th.jpg

3

Nou ik ben er mar de gebeurt niets

Je moet eerst een telefoontje van iemand krijgen. Volgens mij nadat je de missie Interdiction hebt gedaan van Mike Toreno dan word je gebeld door ik denk Mike Toreno. En die verteld dan dat je naar Verdant Meadows moet gaan om de vliegschool te kopen. Als je die missie nog niet gedaan hebt moet je nog even geduld hebben. De vliegschool kost overigens $80.000 dus zorg wel dat je het geld hebt! :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

En de Jumbo Jet waar kan ik die vinden of de boeingin 747

Die zitten beiden niet in het spel, dat zijn waarschijnlijk mods die je gezien hebt op een screenshot een keer. Ik zal de mods wel even voor je opzoeken, moment! :)

Edit: Ik heb de Boeing 747 al gevonden, je kan hem >hier< vinden. Let wel op dat je de readme goed leest voor de instalatie, en dat je je bestanden back-upt voor als er iets fout gaat! Ik heb nog een gevonden die kan je >hier< downloaden. Nog een 747, die kan je >hier< vinden.

Misschien kunnen we de Andromada beter onder de Jumbo Jet verstaan, die is niet los te verkrijgen, daarvoor heb je dus een spawn editor voor nodig. :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ene is er een cheat voor flyingskil wo nee hoe krijg je dit om hoog

Nee, oefenen oefenen en oefenen met de vliegtuig is het enige manier. De vliegschool helpt je hier een handje mee. Door de vliegschool krijg je skills, hoe beter je op het onderdeel preseert (het beste wat je kunt krijgen is de gouden medaille) hoe meer skills je krijgt. Dus probeer zo hoog mogenlijk te presteren, dus kun je weer berijken door te oefenen.

Correctie, er is hiervoor wel een cheat, namelijk de cheat:

Voor de pc: NATURALTALENT

Voor de PS2: Square, L2, X, R1, L2, L2, Left, R1, Right, L1, L1, L1

Voor de Xbox: X, White, A, Right Trigger, White, White, Left, Right Trigger, Right, Left Trigger, Left Trigger,Left Trigger

Alleen deze cheat is niet alleen voor het vliegen, maar ook voor autorijden, fietsen, moter rijden en varen. Je kan de cheat dus gebruiken maar dan heb je voor alles de hoogste skills, wat trouwens wel heel handig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang dat deze er niet zijn, want deze kan je nergens vinden in de gehele staat: 'San Andreas' niet. Kijk ook even op 'dit' lijstje voor een compleet overzicht van alle wagens/vliegtuigen en andere voertuiggen die er in de staat: San Andreas te bewonderen zijn. Klik gewoon op de naam van een Voertuig en je zult er informatie plus vindplaats over krijgen. Veel succes met de zoektocht naar het juiste voertuig :cya:.

-Matthijs- was me voor :(

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt een telefoontje van Mike Toreno tijdens de missie 'Verwant Meadows'. Mike Toreno vraagt of je de vliegschool wil kopen. Deze staat aangegeven op het kaartje van Typhoon waar hij is, je herkent de vliegschool op dat moment als een groen huisje op de kaart. Om dat groene huisje te krijgen, moet je wel eerst alle Los Santos, Badlands, San Fierro en de Dessert missies hebben gehaald en een groot deel van de Dessert missies. Als je dan de Flying School hebt gekocht, wordt het een rode S. Dat betekend dat je een school te pakken hebt. Deze moet je dan halen.

Als het huisje nog rood is, dan heb je nog niet alle missies gedaan totdat je de missie 'Verwant Meadows' krijgt, je bent nog niet zo ver in het spel. Maar na deze missie zal er in de grote hangar van het vliegveld in Las Venturas een AT-400 spawnene. De ene keer spawnt hij er wel en de andere keer weer niet. Die hangar is best wel grappig, want deur van zo'n hangar gaat niet van onder naar boven onder, maar van boven naar beneden. Dus je moet enig geduld hebben.

'Ze' waren me voor. :(

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...