stretch Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Kan ik ook in het vliegtuig Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Kan ik ook in het vliegtuig Ja hoor! Je kunt er in via de linkerkant. Als je gewacht hebt totdat de Hangar open is (die van boven naar beneden opengaat) kun je via de linkerkant erin. Er is daar een verhoging, omdat de ingang van eht vliegtuig behoorlijk hoog zit. Zonde opstapje kun je er niet in. Als je in het vliegtuig bent gestapt moet je achteruit rijden en met de stuur sturen, klinkt vaag, maar op de PC moet dat met Q en E. Als je dan goed op de opstijgbaan/landbaan bent gekomen kun je gasgeven om weg te vliegen. Edit: Nog wat foto's! Hier gaat ie van boven naar beneden: En hier zie je de loods met het vliegtuig: En hier zie je de AT-400 in de loods zelf (sorry van die Jet-pack, die spawnt er normaal nooit): Bewerkt: 14 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) In Vice City kon je niet in de vliegtuigen, maar in San Andreas kun je in alle vliegtuigen die je tegenkomt. Dus ook de Mod(ificaties) zoals de Boeing 747 en de Jumbo die Matthijs al aangaf zonet. Zolang de voertuigen niet op slot staan kun je er makkelijk in. Ik zal even de Mod voor je opzoeken dat je in alle huizen/voertuigen/gebieden kan gaan zonder dat je opgepakt word of dat je het niet kan openen. Een momment . Gevonden: Kijk eens aan ik heb de Mod(ificatie) gevonden voor de toegang tot alle gebieden en de slotjes op de Voertuigen zullen nu allemaal open staan. Ook krijg je geen 4 sterren meer als je van het éne gebied naar het andere gebied gaat. Alle huizen kunnen volgens mij ook gekocht worden, na het instaleren van deze mod(ificatie) ook kun je direct alle openbare gebouwen binnen lopen. Het dient dus als het ware- als een compleet systeem waarmee je de hele staat: San Andreas kan unlocken. Nu ben je natuurlijk benieuwd waar je hem kan vinden. Je kan hem 'hier' downloaden op GTAGames. Je moet je wel even inloggen of aanmelden voordat je iets kan downloaden. Mocht dat problemen opleveren, zeg het dan even, want dan kan ik alsnog de mod(ificatie) even voor je uploaden op Rapidshare.de verder wens ik je veel plezier met deze mod(ificatie) als je hem nodig hebt eventueel. Bewerkt: 14 juli 2006 door SummerBase Reageren
stretch Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 its een beetje raar maar ik heb geen eens ,missie gehaald van die school en hij staat er al maaar BEDNAKT ALLEMAAL ps is er nog eeen groot vliegtuig standaaard in SA wo ja waar Reageren
Donwell Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Niet echt groot maar wel standaard, snel en mooi: de Shamal. Kun je op elk vliegveld vinden. Reageren
stretch Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Niet echt groot maar wel standaard, snel en mooi: de Shamal. Kun je op elk vliegveld vinden. Hahah daar heb ik 8 van in de Garage vliegveld net gehaald van vliegschool Edit heb die grote gewoon buiten gezet past er niet in Bewerkt: 14 juli 2006 door stretch Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Ik heb even gekeken op de welbekende 'Voertuigen' pagina op WikiGTA en ik vond dat de 'Nevada' wel bij jou eisen paste je kan hem vinden op San Fierro Airport ik heb er 'hier' een kaart van je kan hem dus vinden op de Rode Bolletjes/rondjes. Ook vind ik de Shamal wel bij jou eisen passen je kan hem ook weer vinden op San Fierro Aiport. Je vind: 'hier een lijst met Coördinaten om in het voertuig zelf te komen en 'hier' de kaart met de welbekende bolletjes/rondjes. Verder zitten er niet echt veel voertuigen tussen die groot en uitbundig zijn, tenminste die zijn er wel maar dan in een vorm van een verborgen item of mod(ificatie). Ik hoop dat je hier wat aan hebt, mocht er nog wat wezen stel de vragen gerust. Bewerkt: 14 juli 2006 door SummerBase Reageren
stretch Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Bednakt SumerBase . Greets strechts de GTAPRO Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Edit heb die grote gewoon buiten gezet past er niet in Stretch, normaal gesproken kun je maximaal 4 voertuigen in de Hangar van je privé vliegveld 'Verwant Meadows' doen. Als je meer dan 4 vliegtuigen hebt, dan heb je de kans dat ze verdwijnen. Normaal gesproken zou je er wel 100 auto's in kunnen zetten, maar dat gaat helaas niet. 4 vliegtuigen past wel, maar het vliegtuig AT-400 past niet. Verder als je gesavet hebt in die vliegschool, en je loopt naar buiten, dan heb je links ook nog een garage. Daar kun je ook nog 4 voertuigen kwijt. Dat is, als je naar buiten loopt meteen naar links, daar staat hij dan. Je kunt eigenlijk in totaal 8 voertuigen kwijt op het vliegveld 'Verwant Meadows'. Reageren
stretch Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 ben ik nu pas achtergekomen woouw alle 8 er in wetten mare lukte niet Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) ben ik nu pas achtergekomen woouw alle 8 er in wetten mare lukte niet Ik maak wel even een screen. In welke 2 garage's je op 'Verwant Meadows' voertuigen kwijt kan. Kijk, hier heb je een foto de gewone garage op het vliegveld 'Verwant Meadows'. Als je goed ziet zie je links het savehouse en rechts de garage. Dat heb ik zo met zin gedaan zodat je precies kan zien waar het zit. je kunt hier in totaal 4 wagens kwijt. Als auto's kun je daar mooi bewaren. Klik erop voor de vergroting Op deze foto hieronder, vind je de landingsbaan/startbaan. Links daarvan heb je een savehouse van het vliegveld en rechts de Hangar. Daar kun je 4 willekeurige voertuigen in, intotaal ook 4. Je hebt ook een truckje om er mee in te krijgen. Zet een voertuig in het 'deurgat', nu kunnen de deuren van de hangar niet meer dicht, nu kun je er zoveel voertuigen inrijden als je wilt. Je hebt dan wel een kans dat je voertuigen verliest, maar er blijven altijd 4 over. Die kans is op het vliegveld 'Verwant meadows' wel klein. Elke garage is anders. Dit kun je bij elke garage dus toe passen zodat je elke wagen wel bewaard. Klik erop voor de vergroting Bewerkt: 14 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Met de AT-400 kan je wel meteen al vliegen in Las Veturas Airport! Daar staat hij in de hangar Links Onder in op het vliegveld! Soms staat hij er niet maar kom dan later terug! Y55 Reageren
Preddy Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Met de AT-400 kan je wel meteen al vliegen in Las Veturas Airport! Daar staat hij in de hangar Links Onder in op het vliegveld! Soms staat hij er niet maar kom dan later terug!Y55 links en rechts (hangar staat rechts onderin nl) uit elkaar houden is moeilijk heh... net zoals ff lezen wat er al is gezegd in het topic voordat je post. Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 En dat zeg jij? Ik post wat ik wil! Y55 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Rustig rustig heren.....inderdaad lijkt het me handig Yoeri55 dat je de topic's éérst goed leest en daarna pas een reactie post, want de vindplaats van de AT400 in dit geval was al lang bekend én al genoemd in dit topic. Wat dat betreft heeft Preddy gelijk. Wat direct weer de opmerking ontlokt dat de crew ervoor is om leden op dergelijke dingen te wijzen, en niet de leden onderling. Dus voortaan aan Preddy het verzoek dergelijk terechtwijzingen aan de crew over te laten en aan Yoeri55 het verzoek de topics pas met een post te verblijden als die ook écht een aanvulling hierop zijn...... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.