Jump to content

oneindig veel munitie voor minigun

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb oneindig veel munitie bij mijn minigun maar het gaat wanneer ik ff schiet terug naar 9536-500.

wat is hier de reden van? Of is dat zo?

Bewerkt: door Gta-boy
Geplaatst:
Ik heb oneindig veel munitie bij mijn minigun maar het gaat wanneer ik ff schiet terug naar 9536-500.

wat is hier de reden van? Of is dat zo?

Dat is zo. Als je meer dan 10.000 kogels hebt voor een wapen dan gaan de getalletjes weg bij het desbetreffende wapen. Als je dan weer heel veel schiet kun je verwachten dat de kogels weer terug komen, omdat je minutie dan weer minder word dan 10.000 kogels. Is het meer dan 10.000 kogels dan gaan het aantal kogels verwijdern omdat het niet in de hud pas, heb je weer minder door veel te schieten dan komen ze weer tevoorschijn. :)

Geplaatst:

Zoals Ruurd ook al zei: Als je teller over de 10.000 kogels is, verdwijnen de kogels. Maar als je weer schiet, en vooral met de minigun kan dit snel gebeuren, dan kunnen je kogels weer tevoorschijn komen; ze zijn weer onder 10.000.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...