fatlip3 Geplaatst: 20 februari 2004 Rapport Geplaatst: 20 februari 2004 :rolleyes: hey' ik heb jullie save games Gedownload en heb ze in Gta3userfiles gedumpt alleen het probleem iz als ik hem load da gaat gta3 een foutmelding weergeven en moet ik gta weer opnieuw starten als ik da doe doet ie het nog niet ik hoop da jullie me kunnen helpen Thnx Reageren
Joriz Geplaatst: 20 februari 2004 Rapport Geplaatst: 20 februari 2004 Welke Save Game heb je het over? Heb je al de patch gedownload dat de save game bug is gefixt? Reageren
fatlip3 Geplaatst: 20 februari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2004 Joriz ik heb eht over jullie save games van oceans nog wa en the exchange of zoeiets bedankt Reageren
Joriz Geplaatst: 20 februari 2004 Rapport Geplaatst: 20 februari 2004 Joriz ik heb eht over jullie save games van oceans nog wa en the exchange of zoeiets bedankt Maar wat zijn je problemen nou? wat bedoel je precies. Heb je het readme bestand gelezen wat bij de save game zit? Reageren
Marius Geplaatst: 27 februari 2004 Rapport Geplaatst: 27 februari 2004 Heb je een gedownloade versie, want die hebben cracks waardoor vele savegames niet werken. Reageren
flo Geplaatst: 21 maart 2004 Rapport Geplaatst: 21 maart 2004 Ik heb bijna hetzelfde probleem. Ik kan de savegames opstarten en spelen maar als ik naar sommige plekken rij dan loopt ie vast. Reageren
Le Freak Geplaatst: 22 maart 2004 Rapport Geplaatst: 22 maart 2004 Ik heb bijna hetzelfde probleem.Ik kan de savegames opstarten en spelen maar als ik naar sommige plekken rij dan loopt ie vast. Waarschijnlijk heb je een file verwijderd in de files gta3.img en txd.img, en loopt het spel vast bij een bepaalde auto waar bestanden van missen of veranderd zijn.. Dit ligt niet aan de savegames, volgens mij.. Reageren
flo Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Geplaatst: 3 april 2004 Wel want ik heb nu andere saVEGAMES die het wel doen. Reageren
Pete-R Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Geplaatst: 3 april 2004 ja zou kunnen ik heb het ook met gta vice city gehad toen had ik ook een pcj 600 verwijderd en als ik dei dan tegenkwam dan stopte die ook Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 je moet nooit te veel downloaden dan gaat het spel flippenj man!! Reageren
eggie123 Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 ik had ook het probleem met een illigale versie maar nu heb ik het orgineel geen probleem meer Reageren
gta3speler Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 hebben jullie wel patch 1.1 gedownload want ik had die probleem ook en toen ik die patch 1.1 ging downloaden lukte het wel weer <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.