Rekam Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Hey, Sinds kort heb ik m'n SA met MTA opnieuw geïnstalleerd en bij bijna elke server die ik wil binnengaan, wordt ik gebant door Console! Is hier iets aan te doen? Het was gewoon de eerste keer dat ik MTA speelde in 6 maanden tijd en ik word al meteen gebant door de server binnen te gaan? Bedankt bij voorbaat. Ow, sorry. Ik zag net dat ik in het verkeerde subforum gepost had, wil iemand dit verplaatsen dan? Bewerkt: 14 juli 2006 door Rekam Reageren
Dynamic Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik denk dat je een software open hebt staan waar 't woordje ''hack'' of ''cheat'' in staat en dan krijg je een kick. probeer veel onnodige programmas uit te schakelen. Dynamic Reageren
RTS Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Weet je zeker dat je geband werd, was het niet een kick? Moved naar help Reageren
Velaro Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) , Je moet je firewall eens op de "Windows Firewall" zetten, hier is tevens ook minder beveiliging want hier kan het namelijk aan liggen. Een vriend van me had hetzelfde probleem door zijn firewall. Probeer dit dus eens. Verder moet je zoals Dynamic al zei alle software sluiten die woordjes zoals "Hack", "cheat", enzovoort bevatten. Hiermee zal het wel gaan. Velaro. @-->Hieronder: Als jij het zegt zal het wel juist zijn zeker.. ^^ Bewerkt: 15 juli 2006 door Velaro Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Je moet je virus-scanner en firewall eens uitschakelen, want hier kan het namelijk aan liggen. Een vriend van me had hetzelfde probleem door zijn firewall. Probeer dit dus eens. Verder moet je zoals Dynamic al zei alle software sluiten die woordjes zoals "Hack", "cheat", enzovoort bevatten. Hiermee zal het wel gaan. Velaro. Sorry Velaro mijn beste vriend ik wil niet onaardig doen, maar je moet niet je Virus-scanner uitzetten. Want een Virus-scanner heeft niks te maken met het Anti- cheat systeem van MTA. En tevens moet je zoiezo je Virusscanner niet uitzetten, want je weet het tegenwoordig nooit meer. In elk bestand kan een virus- zitten. En wil je jezelf daar tegenbeschermen dan moet je een virusscanner nemen. En als je die hebt moet je hem dus niet uitzetten, want ik herhaal nog één keer: dat is gevaarlijk. Een Firewall kan er voor zorgen dat je bijna overal gekicked word, maar dit gebeurt meestal bij de strenge Firewall's zoals: Zonealarm en Norton- security. Daarintegen raad ik je onder het spelen van 'MTA' de standaard Firewall van Windows aan. Deze beschermt je tegen het binnenkomende verkeer, maar helaas niet tegen het uitgaande verkeer. Je zet de de 'Windows Firewall' aan door dit te doen: 'Deze computer > Configuratiesherm > Windows Firewall' dan moet je moet je het rondje: Inschakeld (Aanbevolen) in drukken en opslaan. Verder vraagt de Windows Firewall of je een bepaald programma wilt blokeren of niet. Verder werd het argument: 'Hack' en 'Cheat' ook al een aantal posts geleden verteld. Ik wil hiermee niet onaardig doen, maar dat moest ik gewoon even kwijt. Als er nog vragen zijn met betrekking tot dit probleem stel ze dan gerust. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.