Cabron Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik ben steeds op zoek naar de Comet hij komt volgensmij alleen in San Fierro voor. heb hem 1 keer gezien toen ik net mn safehouse inliep. ik zoek al steeds naar hem de locatie waar hij op wikigta staat aangeduid daar staat hij nooit.. kunnen jullie mij helpen? Cabron Reageren
Dinkydau Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Die comet staat daar allen als je hem nodig hebt voor de export missies. Daar ben jij waarschijnlijk niet mee bezig, anders staat die daar wel. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Even een aanvulling op Kesava. Inderdaad, hij staat tijdens de Import/Export missies voor de golfclub van San Fierro. Als je met de lijst bezig bent waar de Comet opstaat, dan staat de Comet alleen maar voor de golfclub. Heb je hem perongelijk al ingeleverd dan staat hij er nooit meer. Hij verdwijnt na het inleveren voor altijd. Als je de import/export missies al gedaan hebt, dan kun je gerust de Comet weer importeren. Je gaat naar dat schoolbord op de hoek van die Easter Basin bij dat schip en de kraan en dan zoek je de juiste dag uit en importeer je hem. Je kunt hem alleen maar importeren op de dagen die jij op dat moment ook bent in San Andreas. Ben jij bijvoorbeeld vandaag in San Andreas op de dag vrijdag, dan kun je geen wagens importeren van maandag. Verder kun je hem ook wel spawnen met n00bmodv2of met een carspawner. Je kunt hem dan op elk willekeurig moment spawnen zonder dat je ernaar hoeft te zoeken. Ook kun je hem wel vinden op 'The Strip' in Las Venturas en in sommige rijke gebieden van Los Santos en San Fierro. Veel succes! Reageren
Cabron Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 oke bedankt! ik had er weer een gevonden wil ik de bestuurder eruit schieten merk ik niet dat ik een granaat gooi.... Reageren
Baffie Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hij rijdt anders ook vaak genoeg op de Strip in Las Venturas, daar rijden alle sportwagens. Ik kan me haast niet voorstellen dat je hem nog nooit gezien hebt, ook in het noorden van San Fierro rijdt hij vaak genoeg rond, zelfs in Downtown Los Santos heb ik hem wel eens gezien. Erg lang hoef je er volgensmij niet naar te zoeken, maar je moet wel een beetje geluk hebben. Reageren
Cabron Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik kan nog niet (legaal ) naar las venturas. ik zoek nu steeds in Queens want daar zag ik hem eerst rijden wanneer kan ik import en export doen? Reageren
stretch Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hier bij vindplaats daar kan je hem vinden Tat ta Reageren
Baffie Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Nadat je de Loco Syndicate uit hebt geschakeld (Jizzy B, Mike Toreno (niet dus), T-Bone Mendez en Lance Wilson (ryder), krijg je een telefoontje uit de garage dat de autoshowroom aan de overkant te koop is. Dan kun je die kopen voor $50000 dacht ik. Dan moet je allerlei auto's jatten voor een gevraagde lijst, in één van die missies (Customs Fast Track) moet je een Jester jatten uit een container op een groot schip, moet met een hele grote kraan. Na die missie kun je auto's inleveren in groepen van 10, bij elke lijst zit een Lowrider, één of meerdere sportwagens en een motor, en vervolgens nog wat wagens. Op de derde lijst staat de Comet, dan pas staat hij voor de golfclub. Reageren
Cabron Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Okey, bedankt ik snap het helemaal! kan ik dan ook de wheels arch angel shop binnen? Reageren
Caltson Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 nadat je de wang cars missie's hebt gedaan wel.maar vergeet niet eerst de rijschool te doen! Greetz Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 kan ik dan ook de wheels arch angel shop binnen? nadat je de wang cars missie's hebt gedaan wel.maar vergeet niet eerst de rijschool te doen! Even een correctie, nadat je de éérste missie van Wang Cars hebt gedaan Zeroing In. Dus niet alle missies van Wang Cars/Cesar Vialpando zijn nodig om Wheel Arch Angels open te krijgen. Reageren
Cabron Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik heb hem al hij stopte gelijk voor de garage bij Doherty Reageren
Donwell Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Open met kladblok eens vehicles.ide. Daar staan ook de groepen bij waar hij thuishoort, bijvoorbeeld normaal, werkers. De comet heeft als groep executive, wat betekent dat hij exclusief is. Reageren
LBG Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 executive betekend niet exclusief hoor Reageren
Baffie Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Dat executive e.d. slaat op de groep mensen die erin rijden. Zo zorgt het spel ervoor dat je bijvoorbeeld geen arme sloebers, boeren en schooiers in dure bakken ziet rijden, de voetgangers zijn ingedeeld in verschillende groepen, rijkelui, arme mensen, boeren, arbeiders en noem maar op, aangezien de Comet een redelijk dure auto is, zitten daar ook redelijk rijk uitziende mensen in. Deze groep behoort tot de "executive" wat uitvoerend betekent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.