nick11123 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 die oude van hun vind hun muziek ook wel goed zoals die Californication enzo goeie band vind ik Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 RHCP pwnd, Ik heb ook alae Cd's, De liedjes die ook Pwnen: By The Way Californication Tell me baby en Dani California Reageren
firstkill Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ik vind ze gaaf. mooie muziek. Reageren
Dynamic Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Leuke band met leuke muziek, Maar ik luister 't soms. Ik zou welleens naar een concert willen Reageren
Moonbeam Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 All hail RHCP , ze maken gewoon té chille muziek en ze zijn live echt vet goed! Dat màg ik wel; Als je live slecht bent ben je ook slecht en als je live Pwnd, tsja... Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Leuek band bij het nummer: danni california Hoor je ook Robin on a plane Dat vond ik wel ff leuk om te melden, beetjj aant kapsonessen lol Reageren
Moonbeam Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Het is mischien een klein beetje offtopic maar ik vind het toch te moeite waard om te vermelden dat ik nu een Red Hot Chili Peppers T-Shirt en, eindelijk, Stadium Arcadium heb gekocht. Ik ben met beide zeer content en draag nu de één terwijl ik de ander luister. *Geen flauwe grapjes maken, hè! Mvg, Moonbeam Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Er zijn wel een paar goeie nummers zoals Dani California, maar verder luister ik er niet naar........ Reageren
j0ry Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 ik vind het wel leuk om met de GITAAR te spelen jaa het is een GOEDE !!!!! BAND Reageren
ZOrange Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Ik ben ook wel ooit een fan van hun geweest, allé jha, ik vond hun muziek niet slecht, laat het me zo zeggen. Reageren
Dare Devil Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 De Red Hot Chili Peppers staan samen met U2 en Greenday bovenaan mijn lijstje. Snow (Hey Oh) vind ik een erg leuk nummer, en de clip bij Tell Me Baby was ook vet lache, zeker als Flea die stoel door de muur gooit. Maar Californication, Under the Bridge enzo, die blijven goed. Reageren
Proximitus Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik vind het een prachtige band, met prachtige nummers. Heb alleen De CD Californication origineel. Nummers als Around the world, Scar Tissue, Caifornication, Right on time (mijn favoriet) en snow, vind ik prachtige nummers. Reageren
RobertSA Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Snow((Hey Ohh)) is ook erg goed. Maar waarom heet dit nummer Snow? Dat woord zeggen ze geen in keer in het lied.. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Maar waarom heet dit nummer Snow? Dat woord zeggen ze geen in keer in het lied...Dat wordt wel gezegd in het nummer hoor. Weliswaar maar één keer, maar het wordt genoemd:Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow Om ook nog even ontopic te blijven zal ik mijn mening over de Red Hot Chili Peppers nog geven. Ik vind hun muziek erg goed en het is leuk om naar te luisteren. Heerlijke rustgevende nummers overheersen en al met al vind ik het een zeer goede band. Soms lijken de nummers wel wat op elkaar, maar dat doet niks af aan het feit dat ze goede muziek maken. Ik overweeg dan ook serieus om het album 'Stadium Arcadium' morgen origineel te gaan kopen. Reageren
RobertSA Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ja, oke een keertje dan. Toch te weinig om de titel zo te noemen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.