Mirrrr Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Maar waarom heet dit nummer Snow? Dat woord zeggen ze geen in keer in het lied...Dat wordt wel gezegd in het nummer hoor. Weliswaar maar één keer, maar het wordt genoemd:Deep beneath the cover of another perfect wonder where it's so white as snow Om ook nog even ontopic te blijven zal ik mijn mening over de Red Hot Chili Peppers nog geven. Ik vind hun muziek erg goed en het is leuk om naar te luisteren. Heerlijke rustgevende nummers overheersen en al met al vind ik het een zeer goede band. Soms lijken de nummers wel wat op elkaar, maar dat doet niks af aan het feit dat ze goede muziek maken. Ik overweeg dan ook serieus om het album 'Stadium Arcadium' morgen origineel te gaan kopen. Dat zou ik je aanraden Hij is niet zo goed als Blood, Sugar, Sex Magic. Maar het is een heerlijke cd. Er is ook een collectors cd. Met 2 extra nummers. En die 2 zijn erg goed. Voor de rest mijn alle eerste concert was van de Peppers. Toen stonden ze alleen met een sok op het podium. Was meteen een jaar van slag :$ Reageren
Zana Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 ze zijn best goed maar hun laatste cd vind ik minder. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik overweeg dan ook serieus om het album 'Stadium Arcadium' morgen origineel te gaan kopen. Heb je hem niet legaal dan Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik overweeg dan ook serieus om het album 'Stadium Arcadium' morgen origineel te gaan kopen. Heb je hem niet legaal dan Ik ga nooit een cd kopen voordat ik meerdere nummers van het album heb gehoord. Maar sinds vanmiddag heb ik hem origineel hoor en ik heb er geen spijt van dat ik Stadium Arcadium heb gekocht Reageren
ArticLight Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik overweeg dan ook serieus om het album 'Stadium Arcadium' morgen origineel te gaan kopen. Heb je hem niet legaal dan Ik ga nooit een cd kopen voordat ik meerdere nummers van het album heb gehoord. Maar sinds vanmiddag heb ik hem origineel hoor en ik heb er geen spijt van dat ik Stadium Arcadium heb gekocht Ja, daar staan zo'n lekkere nummertjes op hé!? Ik kan Snow gewoon niet meer uit mijn hoofd krijgen... Hey oh... Reageren
Cenzy Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Red Hot Chili Peppers Ik vind ze Geweldig Ik ben alleen nog niet naar een concert kunnen gaan Edit => MartyCeha heeft voor mij een Skin Gemaakt voor Gta III van Anthony Kiedis ( 3 de van Links ) Nog eens bedankt hé Marty Maar Vanavond ( alleen voor Belgie ) ( denkik ) 28 Januari , 20.00 uur Live op TMF Ondertussen Al Gedaan Ik heb niet al hun CD's want ik vind ze niet in de Free Record Shop of CD Winkel - Ik heb ze wel allemaal ( de 4 die ik heb ) Origineel Hier is mijn Top 10 van hun nummers - Otherside ( Californication ) - Can't Stop ( By The Way ) - Dani California ( Stadium Arcadium ) - Dosed ( By The Way ) - Coffee Shop ( One Hot Minute) - Under The Bridge ( Blood Sugar Sex Magik ) - Scar Tissue ( Californication) - Higher Ground ( Stadium Arcadium ) - Californication ( Californication) - Slow Cheetah ( Stadium Arcadium) Ik bekijk ook veel filmpjes op " YouTube" en " Google Video " van de RHCP Peppers Rulllleeeeeeh Ciaooo Cenzy Bewerkt: 28 januari 2007 door Cenzy Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) 1 Woord: G-E-W-E-L-D-I-G! Bewerkt: 28 januari 2007 door kristof01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.