Jump to content

voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag de locaties van sommige voertuigen weten..maar op wikigta staan er dan geen plaatjes by..wet een van jullie een site waar ik er wel plaatjes by kryg??

Geplaatst:
Hee, inderdaad. Ik heb Tahoma aangeklikt maar je zag alleen een foto. Geen vindplaats o.i.d.

maar weet jij dan een site waar je wel een foto ziet van de vindplaats?

Geplaatst: (bewerkt)

'Hier' zie je een overzicht met alle voertuigen. Klik op een naam van een voertuig bijvoorbeeld de: 'Tahoma' als je daarop klikt krijg je een plaatje te zien van de auto. Dit kan natuurlijk ook een ander voertuig wezen, maar laten we het even op het voorbeeld houden. Zoek dan naar het knopje Vindplaats oftewel de Link; Vindplaats (ctrl + F) in het voorbeeld van de Tahoma kun je deze niet vinden, helaas. Je moet dus een andere auto opzoeken om gebruik te maken van de Kaart. Volgens mij komt deze auto een keer voor in een missie, maar dat weet ik niet zeker. Verder; als er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
'Hier' zie je een overzicht met alle voertuigen. Klik op een naam van een voertuig bijvoorbeeld de: 'Tahoma' als je daarop klikt krijg je een plaatje te zien van de auto. Dit kan natuurlijk ook een ander voertuig wezen, maar laten we het even op het voorbeeld houden. Zoek dan naar het knopje Vindplaats oftewel de Link; Vindplaats (ctrl + F) in het voorbeeld van de Tahoma kun je deze niet vinden, helaas. Je moet dus een andere auto opzoeken om gebruik te maken van de Kaart. Volgens mij komt deze auto een keer voor in een missie, maar dat weet ik niet zeker. Verder; als er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen. :cya:

ik probeer dat dus steeds met de packer..maar als ik naar die plaats ga..vind ik hem niet(ps2)..maar weet jij een site..die ongeveer t zelfde is als deze..maar dat er dan nog een in-game screen by staat van de vindplaats?

Geplaatst:
volgens mij is wikigta de grootste gta site

dat kan best zijn maar daar vraag ik toch niet om??! :bonk: ..ik weet dat er zoon site bestond..maar ikw eet alleen t adres nite meer

Geplaatst:

Hee, inderdaad. Ik heb Tahoma aangeklikt maar je zag alleen een foto. Geen vindplaats o.i.d.

maar weet jij dan een site waar je wel een foto ziet van de vindplaats?

Nee, dat niet... Typ anders bij google iets in, misschien dat je dan wat vind...

Veel succes! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...