peter-de-gekste Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 ik wil graag de locaties van sommige voertuigen weten..maar op wikigta staan er dan geen plaatjes by..wet een van jullie een site waar ik er wel plaatjes by kryg?? Reageren
Caltson Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 op wikigta staan er toch ook foto's van auto's + vindplaats? hier ff de link: http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen..._San_Andreas%29 Reageren
stretch Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 op wikigta staan er toch ook foto's van auto's + vindplaats?hier ff de link: http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen..._San_Andreas%29 Ja hij heeft wel gelijk Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 op wikigta staan er toch ook foto's van auto's + vindplaats? hier ff de link: http://nl.wikigta.org/index.php/Voertuigen..._San_Andreas%29 Ja hij heeft wel gelijk er zijn geen fotos van de vindplaats hoor?..want als ik dan klik by vindplaats..kryg ik alleen stipjes..geen fotos Reageren
Donwell Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hee, inderdaad. Ik heb Tahoma aangeklikt maar je zag alleen een foto. Geen vindplaats o.i.d. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hee, inderdaad. Ik heb Tahoma aangeklikt maar je zag alleen een foto. Geen vindplaats o.i.d. maar weet jij dan een site waar je wel een foto ziet van de vindplaats? Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) 'Hier' zie je een overzicht met alle voertuigen. Klik op een naam van een voertuig bijvoorbeeld de: 'Tahoma' als je daarop klikt krijg je een plaatje te zien van de auto. Dit kan natuurlijk ook een ander voertuig wezen, maar laten we het even op het voorbeeld houden. Zoek dan naar het knopje Vindplaats oftewel de Link; Vindplaats (ctrl + F) in het voorbeeld van de Tahoma kun je deze niet vinden, helaas. Je moet dus een andere auto opzoeken om gebruik te maken van de Kaart. Volgens mij komt deze auto een keer voor in een missie, maar dat weet ik niet zeker. Verder; als er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen. Bewerkt: 14 juli 2006 door SummerBase Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 'Hier' zie je een overzicht met alle voertuigen. Klik op een naam van een voertuig bijvoorbeeld de: 'Tahoma' als je daarop klikt krijg je een plaatje te zien van de auto. Dit kan natuurlijk ook een ander voertuig wezen, maar laten we het even op het voorbeeld houden. Zoek dan naar het knopje Vindplaats oftewel de Link; Vindplaats (ctrl + F) in het voorbeeld van de Tahoma kun je deze niet vinden, helaas. Je moet dus een andere auto opzoeken om gebruik te maken van de Kaart. Volgens mij komt deze auto een keer voor in een missie, maar dat weet ik niet zeker. Verder; als er nog vragen zijn kun je ze altijd stellen. ik probeer dat dus steeds met de packer..maar als ik naar die plaats ga..vind ik hem niet(ps2)..maar weet jij een site..die ongeveer t zelfde is als deze..maar dat er dan nog een in-game screen by staat van de vindplaats? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 volgens mij is wikigta de grootste gta site Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 volgens mij is wikigta de grootste gta site dat kan best zijn maar daar vraag ik toch niet om??! ..ik weet dat er zoon site bestond..maar ikw eet alleen t adres nite meer Reageren
Donwell Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hee, inderdaad. Ik heb Tahoma aangeklikt maar je zag alleen een foto. Geen vindplaats o.i.d. maar weet jij dan een site waar je wel een foto ziet van de vindplaats? Nee, dat niet... Typ anders bij google iets in, misschien dat je dan wat vind... Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.