bollie Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Heey daar ik zoek een mod waarmee ik keihard achteruit kan rijden weet iemand dei te vinden Groetjes !! Reageren
PatrickW Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 nee, helaas, zo'n mod heb ik nog niet gezien. Reageren
Pete-R Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Heey daarik zoek een mod waarmee ik keihard achteruit kan rijden weet iemand dei te vinden Groetjes !! Een keihard achteruit rijden mod? Waarom in hemels naam? Maar heb er nog nooit een gezien of van gehoord dus zal wel niet bestaan! Reageren
Jarno Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Nope nog niet gezien. Helaas. Reageren
Chi Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Een mod waarmee.. wtf? Waarom zou je in godsnaam keihard achteruit willen rijden? :blink: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Een mod waarmee.. wtf?Waarom zou je in godsnaam keihard achteruit willen rijden? :blink: Chironu ff niet zo grof man <_< Maarre ik heb het ook niet gezien en ik snap het nut er niet van in, vooruit vind ik handiger of je moet achertuit zijn gebouwd Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Een mod waarmee.. wtf?Waarom zou je in godsnaam keihard achteruit willen rijden? :blink: Chironu ff niet zo grof man <_< Maarre ik heb het ook niet gezien en ik snap het nut er niet van in, vooruit vind ik handiger of je moet achertuit zijn gebouwd als je dat al grof noemd :huh: mja idd die mod bestaat nog niet maar het is toch veel leuker als je keihard VOORUIT kan rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.