Jump to content

Savegame

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie heeft een savegame van echt 100% voor de versie 2.0?

ik heb er nu een die maar voor de helft is uitgespeeld :-(

Wie echt een hele goeie heeft voor de versie 2.0 , wil ik vragen om hem astublieft te geven :engel:

Alvast bedankt, ;) Vinnie

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb wel een erg goede, download hem hier. Je zet hem in de map GTA San Andreas User Files, die map vind je in Mijn Documenten.

Informatie:

For GTA San Andreas (PC) v2.0

EVERYTHING TO THE MAX:

Statistically 100% completed game.

CJ's stats 100%

All girlfriends 100%

70/70 Unique Jumps

All clothing purchased (+ Special's from g/f's)

Maximum money = $999,999,999

Highest Vigilante Mission level = 400

All Weapons = Hitman

100% Gang Territory

Bullets fired/hit = 100%

Safe house Visits = 30

Weapon Budget = $0,00

Busted/Wasted = 0/0

Criminal rating: OG (217649)

Het enigste wat je nog kan halen in de Criminal rating "King of San Andreas"

Gebruik voor dit soort dingen vervolgens de zoekfunctie, deze savegame's zijn hier al vaker geplaatst.

Bewerkt: door Typhoon

Ik heb hem voor je gevonden je kan hem 'hier' downloaden. Als je die hebt gedownload kun je de Savegame gewoon in GTA San Andreas User Files map plaatsen. Deze vind je in de map: 'Mijn Documenten'. Deze Savegame is compleet: 100%. Alle Vriendinnen zijn verzameld dus de speciale- kleding stukken hangen in je Kledingkasten. Verder zijn alle gebieden beschikbaar inclusief alle winkel's en Tuningshop's. Ook heb je een 100% Gang Territory dus je zult geen last meer hebben van de Balles of Vagos. Volgens mij zijn ook alle kleren gekocht in deze Savegame dus die hoef je ook niet meer te gaan kopen. Verder ben je nooit opgepakt en heb je slechts 30 keer het savehouse bezocht. Verder is alles behaald en heb je een hele hoop geld. Als ik me niet vergis is er ook niet gecheat op deze Savegame, maar dat kan ik je niet met zekerheid vertellen. Verder wens ik je veel Succes met het bespelen van deze 100% savegame voor San Andreas Versie 2 op de Pc. Mocht iets niet werken stel dan gerust je vraag of probleem dan zal één van ons je helpen. :cya:

Edit: Typhoon was me weer eens voor. :N

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Hier is ook al een topic over. Als je de zoekfunctie had gebruikt, had je dat wel geweten. Het gaat dan om dit topic.

Geplaatst:

Eey Typhoon, heb je een andere? ik heb weer zo'n computer die geen Winrar ofzo heeft -_-", dus kan ik die savegame niet downloaden....

Greetz, Vinnie

Ik voeg hem wel even toe in de bijlage. Vervolgens kan je beter wel Winrar downloaden, dit word erg veel voor savegame's of andere mods voor een spel gebruikt, Winrar kan je hier downloaden.

Kijk even naar Matthijs zijn uitleg om te downloaden.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
Eey Typhoon, heb je een andere? ik heb weer zo'n computer die geen Winrar ofzo heeft -_-", dus kan ik die savegame niet downloaden....

Greetz, Vinnie

Dan download je WinRar even, heel simpel is dat! Ga naar de site van Winrar. (Klik!) En je ziet daarlink direct al staan: winRAR 3.50 voor Windows (Nederlandse versie). Klik daarop en de download zal automatisch beginnen, daarna is het een kwestie van instaleren. Na de instalatie zul je zien dat alle ingepakte bestanden zo'n icoontje krijgen: download.gif

Als je hem wil uitpakken, ga je er op staan je klikt er met je rechermuisknop op en je kiest; uitpakken.

Geplaatst:
Ik heb wel een erg goede, download hem hier. Je zet hem in de map GTA San Andreas User Files, die map vind je in Mijn Documenten.

Informatie:

EVERYTHING TO THE MAX:

CJ's stats 100%

All girlfriends 100%

70/70 Unique Jumps

All Weapons = Hitman

100% Gang Territory

Bullets fired/hit = 100%

Safe house Visits = 30

Weapon Budget = $0,00

Busted/Wasted = 0/0

Gebruik voor dit soort dingen vervolgens de zoekfunctie, deze savegame's zijn hier al vaker geplaatst.

hoe verhoog je je criminal rating dan en waar kan je dit zien?

greetz,MM :cya:

Informatie:

EVERYTHING TO THE MAX:

CJ's stats 100%

All girlfriends 100%

70/70 Unique Jumps

All Weapons = Hitman

100% Gang Territory

Bullets fired/hit = 100%

Safe house Visits = 30

Weapon Budget = $0,00

Busted/Wasted = 0/0

hoe verhoog je je criminal rating dan en waar kan je dit zien?

Die kan je verhogen door lekker te gaan knallen om je heen. Hoe meer 'onheil' je veroorzaakt hoe hoger je criminal rating word. Als je hem dus hoger wilt hebben; veel mensen doodschieten, auto's kapot maken en ga zo maar door. Ik weet niet precies waar je hem kan zien, ik geloof bij je stats. Ik kijk even voor je..

---

Ik heb gekeken voor je. Load eerst je spel en ga daan naar het menu. Ga dan naar je stats en dan zul je rechtsbovenin je titel zien staan met het aantal punten eronder.

statsng8.th.jpg

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

staat dit niet bij je stats bij pauze-menu en dan ergens rechtsbovenaan??

ik wist niet waarvoor dit diende en als het hier hoort te staan ben ik een foot-soldier :bonk:

Geplaatst:

Nog even een tip, ga niet cheaten, door cheats gaat je Criminal Rating juist weer omlaag, het hoogste is dus "King of San Andreas" en als je dat gehaald hebt ben je dus erg goed!

Veel succes!

Geplaatst:
Nog even een tip, ga niet cheaten, door cheats gaat je Criminal Rating juist weer omlaag, het hoogste is dus "King of San Andreas" en als je dat gehaald hebt ben je dus erg goed!

Veel succes!

dan weet ik weer wat ik kan doen de hele week ej.

dan zal ik maar niet gaan cheate eh.(ni da ik da anders wel doe mjah)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...