webcrtor Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Is er ergens een tutorial of iets dergelijks waar staat hoe je wagens van nfs(4) kan converteren naar gta? Ik heb namelijk toestemming van iemand maar moet wel nog weten hoe natuurlijk :/ Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ja, in de Master Tutorial List staan er een aantal Succes Ronnie. Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Volgens mij kan je met zmoddeler wagens importeren van het Need for Speed formaat. Dan kan je het weer exporteren als 3ds, en er een dff van maken. Een tutorial hiervan bestaat (naar mijn wete) niet, maar met wat gekloot moet je er ongeveer wel uitkomen. Je kan een Standaard SA auto importeren voor de dummies enzo. Je zal wel dingentjes als de deuren enzo los moeten maken van de auto. Waarvoor heb je trouwens toestemming gevraagd? @Ronnie: Zeg niet te snel dat het in de Master tutorial List staat. Ik kan daar namelijk geen tutorial vinden over hoe je NFS auto's naar GTA converteerd. Of ben ik nou zo scheef? Mvg, Wazuup Bewerkt: 14 juli 2006 door Wazuup Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Nee, maar er staan wel Tutorials in hoe je auto's moet converteren naar SA.. En dat bedoel ik, daarom had ik het er neer gezet.. Maar sorry :$ Reageren
webcrtor Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 . Waarvoor heb je trouwens toestemming gevraagd? Ik heb toestemming van Christian Xaver om zijn custom auto voor nfs 4 te converteren naar sa Reageren
Donwell Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Simpelweg op de link klikken die onze Ronnie heeft gegeven. Volgende keer de Zoekfunctie gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.