Rogier0202 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 hallo je heb toch groene en blauwe huissen die grroene heb ik allemaal maar als ik bij die blauwe ben staart er zo een blauw huis voor de deur waarom kan ik die niet kopen en met dat groene huisje voor de deur wel. Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 hallo je heb toch groene en blauwe huissen die grroene heb ik allemaal maar als ik bij die blauwe ben staart er zo een blauw huis voor de deur waarom kan ik die niet kopen en met dat groene huisje voor de deur wel. De blauwe huisjes kan je inderdaad nog niet kopen. Dat komt omdat je waarschijnlijk nog niet ver genoeg bent met de storyline. Speel dus gewoon nog even voort en op den duur zullen ook die huisjes groen worden. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 heb ik nog een paar vragen gaat ook niet zo over missie maar ik wil het gewoon weeten kan de achterbak open en de auto opslot kan je de auto op alarm zetten kan je de moter van je auto uit zetten en als laats kan je richting aangeven. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) heb ik nog een paar vragen gaat ook niet zo over missie maar ik wil het gewoon weeten kan de achterbak open en de auto opslot kan je de auto op alarm zetten kan je de moter van je auto uit zetten en als laats kan je richting aangeven. Achterbak kan niet open Auto kan niet op slot, niet dat jij het zelf kan doen. Je kan er geen alarm opzetten Moter aan/uit kan niet Je kan geen richting aangeven Zoals je ziet zijn de auto's in GTA vrij simpel gelaten, dat is ook wel logisch want die staan niet centraal in het spel. Maar ik zoek nog even wat mods voor je als die erzijn. Edit: ik heb wat gezocht maar helaas niks gevonden. Misschien kunnen de jongens van het modding fora hier wat voor jou in elkaar zetten. Bewerkt: 14 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 okeee danke maar ik hoop dat in het vervorg op gta san andreas dat wel allemaal kan en dat het in europa afspeelt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.