$NeoSyp$ Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hey mensen ik gebruik geen codes of mods. Ik had dus laatst zo'n 4000 smg kogels gekocht. Vandaag heb ik 1 satchel charge gekocht. Ik loop dus uit de winkel en opeens zie ik dat mijn smg rond de 8000 is! Ik denk dus:Vreemd, laat maar misschien vergeten dat ik dat had gekocht. Dus nu kocht ik nog eens 5 satchel charges, ik loop naar buiten en opeens is mijn smg oneindig!!! Hoe kan dit? Ik vind het niet erg hoor, maar het is wel vreemd!Hoe verdubbelde het en hoe werd het oneindig??/ Reageren
Pietje II Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Nou, als je munitie bij een bepaald wapen over de 10.000 is gegaan, dan laat het spel niet meer zien hoeveel kogels er in werkelijkheid nog in het geweer zitten. Maar hij is helaas niet oneindig. Als je dus een tijdje weer blijft schieten, dan zie je dat op een gegeven moment de teller van de kogels weer verschijnt. Waarom de kogels van de SMG verdubbelden met het aantal Satchel Charges dat je hebt gekocht, dat is voor mij ook een raadsel. Misschien een bugje? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 hey jammer nou ja handige bug wel vreemd Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 De enigste mogelijke verklaring dat ik kan bedenken is dat je terwijl je die satchel charges ging gaan kopen, ook ff de Ammunation challenge hebt gedaan ondertussen. Ik gebruik dat trucje altijd om meer kogels voor mijn SMG te krijgen. Ik start de ammunation challenge met een SMG en ik beeindig hem direct weer, waarna mijn SMG kogels vermeerdert zijn. Zo niet, denk ik ook aan een bug.. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Hey ja ik deed inderdaad per ongeluk de challenge maar dat was enkel de eerste keer en verdubbelt het dan? En ik stopte meteen toen ik erin liep bij pistol EDIT: Het klopt het verdubbelt door de challenge, maar de tweede keer deed ik dat niet@! Bewerkt: 14 juli 2006 door frostiemen Reageren
Caltson Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 hey, als je de challenge doet word zoals Dizzee zei,de kogels vermeerdert van een willekeurig wapen.zelf dacht ik dat dit enkel bij de SMG kon,maar nu blijkt het tegendeel wel bewezen.. Greetz Reageren
Baffie Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Je kunt het wel oneindig houden, moet je voor meer dan 10000 kogels zorgen, en dan het spel op 100% uitspelen, en Barbara en Katie als vriendin nemen, je kogels kunnen dan niet op, de teller is over de 10.000, en als je doodgaat of opgepakt wordt, raak je ze ook niet kwijt. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) ja ik heb het net uitgetest en het gebeurt ook bij de combat shotgun maar de rest niet... EDIT: Het gebeurt ook bij de Desert Eagle maar alleen om de 3 keer,??? En Baffie ik heb die vriendinnen al, en waarvoor is die 100% dan? Bewerkt: 14 juli 2006 door frostiemen Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Het kan eigenlijk met alle wapens die je ook gebruikt in de 4 rondes van de challenge. Ronde 1 = pistol (en alle wapens die dezelfde kogels hebben) Ronde 2 = micro-smg ( en alle wapens die dezelfde kogels nodig hebben, bv SMG) Ronde 3 = Shotgun (") Ronde 4 = AK-47 (") EDIT2 Ok zie de post van frostiemen voor de wapens die wel gaan. Bewerkt: 14 juli 2006 door Dizzee Reageren
Baffie Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Alleen jammer dat er geen enkel geweer dezelfde kogels gebruikt als het pistool. Reageren
Caltson Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Alleen jammer dat er geen enkel geweer dezelfde kogels gebruikt als het pistool. silenced 9mm? Greetz Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Jawel de desert eagle verdubbelt ook alleen de ak-47 niet... en de m4 weer wel... Mensen ik denk dat alles wat in hetzelfde slot zit verdubbelt behalve de wapens die je gebruikt bij de challenge dus bv: sub-machinegun slot uzi:ja micro smg:nee smg:ja Bewerkt: 14 juli 2006 door frostiemen Reageren
Caltson Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Jawel de desert eagle verdubbelt ookalleen de ak-47 niet... en de m4 weer wel... Mensen ik denk dat alles wat in hetzelfde slot zit verdubbelt behalve de wapens die je gebruikt bij de challenge dus bv: sub-machinegun slot uzi:ja micro smg:nee smg:ja dit kan wel bedoelt worden maar dezelfde kogels? als je graffiti spuit heb je toch geen filmrolletje van een camera nodig?..met de wapen slot lijkt mij de beste oplossing.maar in san andreas is er geen Uzi wel: Tec-9 micro smg SMG de uzi was enkel in vice city en/of mischien in gta III Greetz Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 ja klopt ik vergeet de naam tec-9 altijd past niet zo bij dat geweer want in gta2 was er ook iets dat een tec ofzo heette en daarmee kon je mensen electrocuteren... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 En Baffie ik heb die vriendinnen al, en waarvoor is die 100% dan? Ik weet niet welke 100% welke 100% je bedoeld, maar misschien is het handig voor jou dat ik beide even uitleg. Deze vraag was nog niet beantwoord, dus ik heb mijn eerste prooi voor vandaag alweer gevonden! Je kunt het spel 100% uitspelen, je krijgt daar dan een stuk of 5beloningen voor. Het spel 100% uitspelen is moeilijker dan dat je 100% uitspeelt, je hebt veel moeilijke missies, je moet daarvoor natuurlijk de verhaallijn voltooien. Als je dat gedaan hebt, kun je de voertuigen-missies doen zoals de Pimping missies, zo kun je heel veel submissies doen. Daarnaast heb je nog challenge's en nog veel meer. Als je 100% gehaald hebt door alles te doen krijg je deze beloningen (kijk heir voor alles wat je moet doen voor de 100%) Een Hydra spawnt op Sweet Johnson's huis. Een Rhino spawnt onder de brug van de Grove Street. Je statestieken krijgen een ernorme boost. Je krijgt 1.000.000 (1 miljoen) dollar. Je munitie kan niet meer op. Elke kogel die je verschil, krijg je er weer bij. Een hele lijst dus, deze dingen komen alleen maar als je de 100% berijkt hebt, als je iets vergeten bent? Helaas, dan zul je de hele 100% Cheklist van de link hierboven even meoten doorlopen, of even een 100% bestandje gebruiken die speciaal voor San Andreas ontwikkeld is (SAMA heet dat). Jehebt ook nog een optie 2, ik wist niet zo goed welke je bedoelde, want dit topic gaat over onenidg minutie en vriendinnen. Nu, komt mijn deel over de vriendinnen. Je kunt een vriendin ontmoeten, als je haar ontmoet hebt, dan kun je met haar daten. Als je de 100% dating met haar berijkt hebt, dan krijg je een pak in je 'Warderobe' (kledingkast van je savehouse). Als je bij elke vriendin dat gedaan hebt, heb je op het einde 5 pakken. Millie Perkins is een uitzondering, na de missie "Breaking the bank at Caligula's" krijg je een courpier pakje in je warderobe en na de missie 'Key to her Heart' kun je nog het populaire SM (sex waarbij je pijn lijdt) pakje het Gimp-suit. Bij Millie vallen dus 2 pakken te verdienen. Ook zijn vriendinnen erg handig als je 100% hebt. Je kunt dan alles van haar gebruiken, meestal kun je bij 50-60% met je vriendin naar bed, ze zal je vragen om een bakje koffie te drinken. Bij ongeveer 40-50% krijg je haar auto in bezit en bij Katie en Barbara (zoals Baffie al aangaf) krijg je bij de 15% dat je bij doodgaan/opgepakt worden je wapens niet verlies. Oooohja, bijj Michelle Cannes krijg je bij 15% een gratis Pay 'N Spray. Ik hoop dat je eruit komt, heb je vragen, stel ze maar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.