pinosan Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 In vele cheats staan deze 2 knoppen Square en Triangle. Ik ben nu niet bepaald een engels Wonder......welke knoppen van de controller zijn dit? :huh: En is die Unlimited Health code een godmode cheat (onfsterfelijkheid dus)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 (bewerkt) In vele cheats staan deze 2 knoppen Square en Triangle.Ik ben nu niet bepaald een engels Wonder......welke knoppen van de controller zijn dit? :huh: En is die code een godmode cheat ( dus)? square=vierkantje triangle=driehoekje Unlimited Health=onfsterfelijkheid maar ik zou unlimited health niet gebruiken dan word het spel saai je overleefd alles daar is toch geen zak aan <_< <_< <_< Bewerkt: 27 oktober 2004 door tupac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinosan Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 In vele cheats staan deze 2 knoppen Square en Triangle.Ik ben nu niet bepaald een engels Wonder......welke knoppen van de controller zijn dit? :huh: En is die code een godmode cheat ( dus)? square=vierkantje triangle=driehoekje Unlimited Health=onfsterfelijkheid Lol tot ik Square en Triangle niet kon snappen hehe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 ik ga in het begin zekers geen cheats gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]Extent Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Zonder cheats heb je er veel meer plezier van dan met.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Nooit gehoord van een woordenboek?? Morgen test ik alle cheats en zet ik ze op de site. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik kan je wel vast zeggen dat onsterfelijkheids code niet werkt, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 laat me raden, die had je zeker als 1e geprobeerd?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FPSgamer Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Extent,Oct 28 2004, 07:06 PM] Zonder cheats heb je er veel meer plezier van dan met.. Een cheat is gewoon leuk om even te proberen, maar je moet er geen missies mee spelen. Anders is de uitdaging er van af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 je bent een watje ls je cheats gebruikt dan kan je het spel nie aan B) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ja dat zei je in een ander topic ookal....zegt meer wat over jezelf dan over andere tonio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SA fan Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 j*zus, wat zeiken jullie allemaal over dat cheats saai zijn en al die sh*t. ik doe gewoon 1 game met cheats en 1 zonder. je bent 2x zo lang bezig maar het is best wel lolz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.