~Lance Vance Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Als je Paramedic gaat doen kan je dan ook bijvoorbeeld als je level 5 hebt uitstappen en saven? Of moet je dan weer helemaal overnieuw beginnen als je weer in de Ambulance stapt? Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hij begint dan inderdaad helemaal overnieuw, je kan dus niet saven en de volgende keer weer met level 5 verder gaan. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 das klote want ik zat net in level 10 en toen liep ie weer eens vast Reageren
Donwell Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Balen hé? Heb ik ook vaak, dan wordt het saai . Jammer dat R* nog niet op dit idee is gekomen, dat saven... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Dat is inderdaad erg jammer, wat jij graag wilt, kun je alleen maar bij de Taxi Driver. Je kunt bijvoorbeeld elke dag 10 personen afleveren en dan heb je naar 5x 50 personen rond gebracht in San Andreas. Je kunt om de 10 personen gewoon saven, als je dan bij "Stats" kijkt in je pauze menu dan zie je al hoeveel je weggebracht hebt. Anders is het ook zo'n monsterklus. Lance Dance, mocht het spel nog eens vastlopen en je krijgt een beetje schijt aan die missie, dan zijn er hier veel mensen rondlopen die wel graag die missie voor jou doen. Gewoon even een savegame aanvraag plegen en dan komt het helemaal goed! Reageren
Sunray Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Als je uit je ziekenwagen wilt stappen dan gaat er plotseling een tijd af. En wanneer die op is moet je weer helemaal opnieuw beginnen. En jammer genoeg denk ik dat je tijdens paramedic zelf niet kan saven. Alleen maar bij taxi maar dat is al gezegd. En ik heb het soms ook dat hij vast zit. Dan zou je het spel willen stuk doen.(ik toch) Ik denk eigelijk wel dat je al je antwoord had maar toch je weet maar nooit. Van je liefste lid Sunray. Reageren
stretch Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Nee sunray . Als je er uit gaat komt er mission failid ofzo iets en moet je op nieuw beginnen . Om deze vraag antwoord te geven Nee Je kan niet saven Reageren
Donwell Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Nee, er komt iets te staan van Paramedic Cancelled ofzo. P.S. Wil je een ander font, typ dan dit: [/font] als je hebt getypt wat je in dat lettertype wou zetten. Snap je het nu? Bewerkt: 16 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
Sunray Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Stretch ik bedoel dan dat je helemaal opnieuw moet beginnen met paramedic. Van je liefste lid Sunray. Reageren
Domovoi Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Mag ik je een tip geven? Doe de Paramedic missies in Angel Pine. Daar is een medisch centrum waar een ambulance staat. Alle gewonden staan netjes op een rijtje en binnen de 30 seconden zitten er 3 in de wagen. Paramedic lvl 12 halen is in Angel Pine een makkie ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.