Advancegta Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) wie heeft zin om voor mij drie missies te doen wrong side of the tracks lowrider meeting en zon missie van og loc dat je een stereo installatie moet stelen je zou weggen die laaste trwee zijn sim[pel maar i speel het nu sinds vandaag opnieuwq op een latpop en heb voor de laaste twee missie natuurlijk geen numpad http://rapidshare.de/files/25842313/GTASAsf1.b.html Bewerkt: 14 juli 2006 door advancegta
Typhoon Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Mission Passed: Cesar Vialpando Je hebt $1000,- als beloning gekregen, tevens kun je nu verder met de missie's van Cesar Mission Passed: Life's a Beach Je hebt $2000,- en respect als beloning gekregen, tevens kun je nu verder met de andere missie's van OG Loc Mission Passed: Wrong Side of the Tracks Je hebt voor deze missie alleen respect gekregen, en je kan natuurlijk verder met BS zijn laatste missie. Ik heb geen mods of cheats gebruikt om het te halen. Nog veel plezier en succes bij het spelen van San Andreas. Bewerkt: 14 juli 2006 door Typhoon
Advancegta Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik wel! Ik zie het wel als het klaar is.
Advancegta Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 bedankt, hij doet het en wie wil dan de missie van ryder doen? je moetr daarin ertgens kratten gaan stelen http://rapidshare.de/files/25857016/GTASAsf1.b.html
-Matthijs- Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Robbing Uncle Sam - Mission Passed! Beloning: Respect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 14 juli 2006 door -Matthijs-
Advancegta Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Robbing Uncle Sam - Mission Passed!Beloning: Respect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! kan ik ook weer verder
Recommended Posts