Jump to content

v1 patch

Recommended Posts

Geplaatst:

heeft iemand voor mij een v1 patch want ik wil missies spelen van een site maar ik heb v1 nodig

Geplaatst: (bewerkt)
heeft iemand voor mij een v1 patch want ik wil missies spelen van een site maar ik heb v1 nodig

Ja hoor, die patch die kan je >hier< downloaden. Doordat je die patch instaleert, word je GTA gedowngrad wat dus betekent dat je kan modden. :)

Trouwens, ik raad je iets aan. Maak 2 verschillende GTA. Daarmee bedoel ik dat je GTa één keer kopieërt zodat je 2 hebt. Het is heel simpel ga naar de map van Rockstar Games klik dan op de map: GTA San Andreas. Druk dan op CTRL + C (kopieëren) En druk dan op CTRL + V (plakken). Dit duurt ongeveer 5 minuten, dan na die 5 minuten zie je 2 keer een GTA noem de net aangemaakte GTA SA 2 en instaleert op die GTA de patch. Zo heb je een V1 voor savegames en dergelijke, en nog een orginele V2 voor je eigen storyline!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

hij zegt succesful patched maar als ik gta opstart en die savegame laad staat er heel even loading game data en daarna gaat ie weer uit

Geplaatst:

Hmmm..... Misschien even kijken of je alles goed hebt gedaan (read-me doorlezen als die erbij zit)?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je je San Andreas hebt gedowngrade met 'dit' programma wat -Matthijs- net had gegeven betekent het dus dat je een Versie 1 San Andreas hebt. Let op; Je moet dan ook de Versie 1 save-game opstarten anders valt San Andreas uit. Begrijp je wat ik bedoel, mischien wil dit helpen, maar ik weet het ook niet zeker je kan ook nog proberen de main.scm en script.img van Versie 1 in de map: Rockstart Games > GTA San Andreas > Data > Script te plaatsen, maar laat eerst maar even weten of de eerste oplossing werkt.

Versie 1 Savegame > Versie 1 San Andreas.

Versie 2 Savegame > Versie 1 San Andreas.

Veel succes en ik hoor nog wel of het je gelukt is, en ik heb nog even deScript.img toegevoegt aan de bijlage, mischien heb je er wat aan plaats hem in de map die ik al eerder had genoemd. Je opent de bijlage met het programma Winrar dat kan je 'hier' downloaden. Druk met de rechtermuisknop op het .rar bestanden en druk op uitpakken of extract. Kies een map waar je de bestanden wilt uitpakken en druk voltooi het process. De Main.scm en de Script.img zullen op de desbetreffende plaats staan. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

ik heb main.scm en script.img van GTAgames gedownload en nu doet ie het ineens

raar maar goed ik ben blij :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...