Jump to content

bureaublad icoontjes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb laatst twee spellen gedowload zodat je ze 60 minuten .kan spelen daarna moet je ze kopen als je verder wilt spelen maar nou heb ik die icontjes nog op mijn bureaublad staan maar als ik ze wil verwijderen staat er het volgende:

foutmelding8cz.png

Terwijl ik alle programma's heb afgesloten.

en pictogramme7pt.png

(waarschijnlijk doet de lin het niet)

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Doe eens CTRL ALT Delete, ga dan naar Taak Beheer en dan naa Processen zoek dan iets met Wheels Of Steel en Navy Seals op, als je het gevonden hebt doe je rechtermuis knop --> Proces Beëindigen.

Hopenlijk lukt het.

Hier nog de plaatjes voor de genen die hem niet konden zien:

pictogramme1uz.png

foutmelding8cz.png

Geplaatst:

Probeer het nog eens als de pc een keer opnieuw opgestart is. Mocht je ze dan nog niet kunnen verwijderen moet je ze weghalen in Safemode van windows.

Daar kom je in door tijdens het opstarten regelmatig op F8 te drukken.

Ik kan in bijde gevallen niks als ik dit doe: Doe eens CTRL ALT Delete, ga dan naar Taak Beheer en dan naa Processen zoek dan iets met Wheels Of Steel en Navy Seals op, als je het gevonden hebt doe je rechtermuis knop --> Proces Beëindigen. Kan ik er niks tussen vinden en als ik bij het opnieuw opstarte regelmatig op F8 druk gebeurd er ook niks :N Iemand nog een idee?

Bewerkt: door gammie

Veilige modus werkt alleen zo in de meeste gevallen:

Ga naar ''Start'' => ''Uitvoeren'':

Type in ''msconfig''

Ga naar het tablad ''Boot ini'' en vink aan ''/SAFEBOOT''

Daarna druk je op ''toepassen'', en start je op nieuw op dan zit je in veiligemodus, wanneer je dat gedaan hebt, verwijder je die icoontjes, daarna ga je weer naar ''Uitvoeren'' -> weer ''msconfig'' schakel nu ''/SAFEBOOT'' uit, als je dit aan laat kom je niet meer terug in de normale modus, en blijf je in de veilige modus.

Als het goed is werkt dit nu wel

Succes.

Bewerkt: door -supremecars-
Veilige modus werkt alleen zo in de meeste gevallen:

Ga naar ''Start'' => ''Uitvoeren'':

Type in ''msconfig''

Ga naar het tablad ''Boot ini'' en vink aan ''/SAFEBOOT''

Daarna druk je op ''toepassen'', en start je op nieuw op dan zit je in veiligemodus, wanneer je dat gedaan hebt, verwijder je die icoontjes, daarna ga je weer naar ''Uitvoeren'' -> weer ''msconfig'' schakel nu ''/SAFEBOOT'' uit, als je dit aan laat kom je niet meer terug in de normale modus, en blijf je in de veilige modus.

Als het goed is werkt dit nu wel

Succes.

Maar in de veilige modus zijn je netwerkverbindingen uitgeschakelt. Ik raad het je niet aan! En kun je dus niet op internet en valt de verbinding helemaal weg en moet je je provider bellen. Heb ervaring.

Bewerkt: door -Niels-
Geplaatst:

Ik raakte er een keer niet meer uit :clown:

Zéér oude backup er weer op zetten :clown:

Veilige modus kan je ook met F8, veel veiliger.

Geplaatst:

@ -Niels- veilige modus houdt in dat de onnodige dingen die je niet nodig hebt, kan verwijderen (virussen niet verwijderbare software, cookies, temps, noem maar op), dan heb je zeker geen internet, omdat dit ook een deel handig is, wanneer internet wel aan zou staan in de veilige modus, dan heb je nog steeds kans, dat de cookie, temp, niet verwijderebare virus (software) nog steeds contact kan zoeken met internet en weer naar de virus zender zijn informatie kan door zenden. Daarom is dat uitgeschakeld.

Wanneer je het op de manier van mij doet kan er niks gebeuren en hoef je je nergens zorgen om te maken.

@ Ikt, dan heb je waarschijnlijk het niet terug gezet en dan moet je inderdaad die backup terug zetten, als je het normaal doet zoals op de manier hoe ik het uitleg kan er echt niks gebeuren, alleen moet je na het verwijderde object de safemode uitschakelen, doe je dit niet dan blijf je in de safe mode.

Even over F8, het werkt hetzelfde als de manier die ik uitlegde, als je dit gewoon normaal volgt, kan er zeker niks gebeuren, De toets F8, kan soms (soms heel vaak) niet werken bij computers, onder wat voor reden weet ik niet, maar dit is ook het geval bij mij. Daarom schakel ik safemode (veiligemodus) aan door middel van ''msconfig'' werkt goed, en er kan niks gebeuren.

Geplaatst:

ik kan je mischien één tip geven dit heb ik ook wel eens gehad :Y

toen had ik Cruise Ship tycoon gedownload en ik kon dat niet verwijderen :N

wat je kan doen is je computer uitzetten, en dan de internet kabel uit de computer trekken

en dan de computer weer aan zetten en proberen te verwijderen.

je kan ook de stekker van de modem eruit trekken. ;)

tenminste volgens mij werkte dit wel bij mij :Y

succes nog verder :cya:

Geplaatst:

Ik heb iets soortgelijks... kijk:

foutmeldingys5.png

maar dat is dus een lege map :?

kan iemand mij helpen met dit probleem?

Geplaatst:
Ik heb iets soortgelijks... kijk:

foutmeldingys5.png

maar dat is dus een lege map :?

kan iemand mij helpen met dit probleem?

dat had ik ook een keer gehad :duh:

wat je kan proberen is op de map op rechter muisknop klikken en dan op knippen drukken

en dan kan je hem als het goed is verwijderen. :Y

of niet ik weet dat ook eigenlijk niet zo goed :N

Geplaatst:

Nee... Dat werkt niet, dan staat er dat hij het niet kan verplaatsen, ook als ik hem zo in de prullenbak probeer te doen lukt het niet :(

Geplaatst:
Nee... Dat werkt niet, dan staat er dat hij het niet kan verplaatsen, ook als ik hem zo in de prullenbak probeer te doen lukt het niet :(

Dat is simpel door gewoon je pc opnieuw opte starten, waarschijnlijk draait de map nog mee op je pc, wat na het opnieuw opstarten wordt uit geschakeld.

Geplaatst:

Download Gipo@moveonboot, maak een nieuw bestand aan (maakt niet uit wat) Selecteer het bestand en de map die je wilt weggooien. Doe rechtermuisknop en druk op ''Delete files on next boot''. Herstart je PC en nu moet hij weg zijn.

Gipo@MoveOnBoot: Klik! (Directe download!)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...