Dynamic Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Je kan dit ook met het programma Ashampoo doen. daar kan je gewoon bestanden en mappen wissen,splitsen,pass op zetten enz. Veel succes 40 dagen Trial Hier Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) ik denk dat ik kies voor die van dynamic omdat die in het engels is en ik kan geen duits Nu word het toch echt te gek! het programma kan de mappen ook niet verwijderen Bewerkt: 16 juli 2006 door plippop Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Het kan misschien wel een beschermde map zijn. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 er zit niets in... 0 bytes... niets.. ik snap er helemaal niets van ik heb hem wel eens kunnen verplaatsen want ik heb hem in de map: onverwijderbare mappen geplaatst Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Wat voor map is het, het kan soms een map zijn die windows nodig heeft, die je niet zomaar mag verwijderen verplaatsen bewerken of wat je er ook mee doet. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 het is een map waar ik vroeger mods voor gta vc in had gedaan... maar toen geuninstalled. en nu is hij niet verwijderbaar Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ik denk dat er dan nog register bestanden deze map niet toe laten om te verwijderen, ik raad je dit aan: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm Ik heb zelf nog een tut gemaakt om hem Nederlands te maken als je dat wilt. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) waar is die tut dan? p.s. er waren 3100 ongebruikte registersleutels... ik heb wel gebackuped maar die mappen zijn nog steeds niet te verwijderen Bewerkt: 16 juli 2006 door plippop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.