Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vind de wagen Euros niet hij staat ook niet op de plaats waar hij zou staan volgens WikiGTA.

volgen hun zou hij voor het (Egyptis) hotel geparkeerd moeten staan maar ik vind hem ni.

En wa nog straffer is ik heb het spel al 2 keer uitgespeeld en ben dieje euros nog nooit tegengekomen.

(PS2).

:ch:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Whoop, welkom op het forum. :cya:

De 'Euros' is een zeldzaam voertuig, deze kom je niet zo vaak tegen. Hij heeft ook geen vaste spawnplaats (alleen tijdens import/export) waar hij zo nu en dan spawnt. Je zult dus op een moment moeten wachten totdat je hem vind. Maar natuurlijk kun je dit traject ook versnellen.

Daar in Las Venturas heb je inderdaad de "The Camel Toe Sphinx", daaronder staat hij gespawnt. Daaronder kun je hem alleen maar vinden tijdens het Importeren en het Exporteren (lijst 3). Importeren en exporteren kun je berijken door de 'Autoschool' te halen, na de Drivingschool krijg je een telefoontje van de mexicaan Cesar Vialpando, je kunt dan Wang Cars missies voor hem doen. Je krijgt er in totaal 4, als je drie van die vier missies gehaald hebt kun je importeren. Om precies te zijn, na de missie 'Costum Fast track'.

Op de 'lijst 3' van het schoolbord van Import Export dan moet je de 'Euros' vinden, deze 'Euros' vind je dan staan onder "The Camel Toe" in Las Venturas. Anders vind je hem er nooit. Als je hem dan ingeleverd hebt tijdens import/export dan zal hij daar voor de rest van het spel niet/nooit meer verschijnen, alleen tijdens bord 3. Je kunt hem nadat je Import/Export ook nog krijgen, dat kun je doen om voor het schoolbord te gaan staan. Nu krijg je een lijst met wagens die je kunt kopen, zo heeft elke dag zijn wagens. Als je dan op de juiste dag bent, dan kun je de 'Euros' kopen. De 'Euros' is bijvoorbeeld aleen maar op woensdag te kopen bij het schoobord, dan kun je hem dan alleen op de dag woensdag kopen, anders niet (Je kunt achter de dag komen door op L1 te drukken. Dan krijg je een schermpje in je beeld waar rechtsonder indat schermpje de de dagen staan).

Ook kun je trainers of mods gebruiken. Nadat je deze geïnstalleerd hebt, kun je hem met 1 druk op de knop overal in San Andreas spawnen. Zelfs voor je voeten. Je hoeft daarvoor niets te doen, aangezien jij hem op de PS2 hebt heb je er neit zoveel aan, daarom zal ik er niet meer zoveel over vertellen. Je kunt wel een cheatdisk kopen, met deze cheatdisk kun je met 1 druk op de toets op elk eiland komen en alle voertuigen spawnen. Volgens mij heet deze cheatdisk Armax.

Ik denk dat dit alles wel is wat je over de Euro's kan weten. Veel succes en sterkte ermee. Heb je vragen? Schiet ze op ons af, we helpen je graag! _O_:cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Aanvulling:

Kun je hem nog niet vinden, ga op internet naar een carspawner zoeken, niet moeilijk gaan doen :puh: !

Geplaatst:
Aanvulling:

Kun je hem nog niet vinden, ga op internet naar een carspawner zoeken, niet moeilijk gaan doen :puh: !

Lezen, hij heeft hem op de PS2. Ik word eigenlijk wel een beetje moe van jou bump en niet lees gedrag. :t

Geplaatst:

Dank u voor de hulp, ik ben momenteel aan de tweede lijst bezig kzal der is rap invliegen se.

ik dacht eerst dat het een foutje in het spel was :bonk: , maar kben blij dat het door uw hulp toch gaat lukken.

Merci Ruurd31. :*D ADIOS AMIGO :cya:

YEEEHAAA 8) en tis gelijk ge had gezegd _O_ nu stond hij er van den eerste keer.

Nog eens bedankt Ruurd31. :cya:

>>> Door GTA-Sheep: Graag niet dubbelposten. Je kunt je vorige bericht editten met de knop rechtsboven en dan op wijzigen klikken. Deze 2 heb ik even voor je samengevoegd<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...