Jump to content

drugs kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan ik ook drugs kopen ik zie soms wel dealers maar of ik nou op Y of N druk t maakt nie uit hij doet niks

Geplaatst:

Je kan wel drugs kopen van die dealers, je ziet het alleen niet. In stats staat volgens mij ook hoeveel keer je drugs hebt gekocht. Als je kijkt zie je ook wel dat er geld afgaat.

Geplaatst:

Nee je kan niet drugs kopen van de dealers, Carl en Sweet willen namelijk geen drugsdealers meer in de "hood" of in de buurt, als je op Y (posetief) drukt zegt hij het nog op een nettere toon, hij zei bij "Wanna get smoked" en bij N (negatief) zei hij "Get the fuck outta here, this Grove Street now"

Je kan dus niet drugs kopen, in sommige missie's moet je ook drugsdealers vermoorden bijvoorbeeld in Cleaning the Hood, dat doen ze omdat alle "homies" buiten gevecht worden gezet door die drugs.

Geplaatst:

Ik meende dat je wel drugs kon kopen! k heb het ook s in Stats gelezen, k weet niet meer welke categorie.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik meende dat je wel drugs kon kopen! k heb het ook s in Stats gelezen, k weet niet meer welke categorie.

Neen dan heb je het mis hoor. Je kan zeker GEEN drugs kopen in San Andreas. Zoals Typhoon al zei. Als je Y indrukt vraagt hij gewoon vriendelijker voor op te rotten. Op N zegt hij het bruut. Dan beginnen ze meestal te schieten op jou :) .

Dus drugs kopen is onmogelijk in SA. Tja behalve in de missies dan he ;) .

Maar Lance Dance de volgende keer wat beter de Zoekfunctie gebruiken, want ik heb veel zulke topics gevonden hoor :) . Zoals Deze of Deze. In allebei de topics word het antwoord gegeven. Dus jouw topic is overbodig he :) .

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

Nee hoor dat kan niet zoals typhoon al zegt.

De grove is een goede gang die niet aan drugs doet.

Geplaatst:

Het hoeft niet perse drugs te zijn wat ze verkopen.

Ik weet nog heel goed dat ik een armor kocht bij zo'n figuur.

Geplaatst:

Een armor? Was dat niet in de ammunation?

Bij drugsdealers kun je geen amor kopen, hooguit proberen ze jou te vragen wat je wilt hebben aan drugs. Jij beantwoord die vragen zowel postief antwoorden als negatief antwoorden moet hij weg. Je kunt dus helmaal nietskopen ook geen amor. ZO'n gast verkoopt dus niet amors.

Je kunt wel zoals The Blast al aangaf kun je alleen maar amors vinden op 'straat' en kopen in de ammunation onder de categorie 'Amor'. Dus kopen in een ammunation of vinden lukt wel, kopen bij een drugsdealer gaat echt niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je de storyline wel uitgespeeld? Daar wordt toch echt heel goed duidelijk dat het drugsdealers zijn. En je kan echt geen armor bij hun kopen, die kan je alleen bij Ammunation krijgen of vinden op plekken waar die spawnen.

De grove is een goede gang die niet aan drugs doet.

Een goede gang die niet aan drugs doet, maar wel alles en iedereen over hoop knalt die het niet met ze eens is?

EDIT: Ruurd31 was me voor.

Bewerkt: door CenMan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...