Grove St. Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 He, Wie weet hoe ik een copyright kan weg halen in E107, namelijk: This site is powered by e107, which is released under the terms of the GNU GPL License. en miss. ook dit: e107 Website System Voor mijn eigen Copyright? Waar moet ik in Admin CP zijn om het te wijzigen? Alvast Bedankt! Reageren
RTS Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik weet alleen waar je dit kan wijzigen, ga naar je Admin Area en dan naar Preferences. Helemaal onderaan zie je die tekst staan en kan je hem wijzigen. Reageren
Joriz Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Je kan wel de copyright wijzigen om eigen tekst bij te plaatsen. maar volgensmij mag je de copyright van e107 zelf niet weg halen. Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Je kan wel de copyright wijzigen om eigen tekst bij te plaatsen.maar volgensmij mag je de copyright van e107 zelf niet weg halen. En welke van de 2 mogen niet weg; This site is powered by e107, which is released under the terms of the GNU GPL License. of e107 Website System? Reageren
Le MrG Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ze mogen in Principe wel alletwee weg, anders zoudens ze dat wel Hardcoden Maar als ik zou moeten kiezen zou ik e107 Web System laten staan. Het is lekker kort, en de meeste mensen weten de info uit regel 1 wel Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) hoe krijg ik zo'n webstatistiek button op men E107 site? Je weet wel dat je kan zien hoeveel mensen het bezocht hebben Welke site is daar ook het beste voor om te gebruiken? Bewerkt: 16 juli 2006 door Grove St. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.