Bongo Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Dit is mijn eerste tut die ik heb gemaakt: Bewerkt: 15 juli 2006 door Bongo Reageren
Backsmash Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 het is allemaal een beetje aan de kleine kant. ik zal wel zien of ik hem morgen ff volg. Reageren
Bongo Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Het is ook mijn eerste he, nu ik hem zelf nog een keer goed doorlees zie ik nog wat foutjes. Zoals dat ik er niet bij heb verteld dat de render in het begin geduplictae moest worden. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Hij is veels te klein. Ik kan de tekst niet lezen zonder het moeilijk te gaan bestuderen. Ik denk dat je het beste de tutorial overnieuw kan typen(maken) in een groter formaat. etc. Reageren
Backsmash Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 als je een resolutie hoger dan 1024x768 hebt kan je hem helemaal niet lezen. mijn outcome met een c4d render en de liquid layer op softlight ofzo: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.