Gino Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik heb vorig jaar een ipod mini gekocht bij de dixons. En heb er een verzekering & etc. op afgesloten. Nou was mijn accu kapot en ben ik ermee terug gegaan. Binnen een paar weken kreeg ik een nieuwe ipod mini. Precies hetzelfde als de vorige. Maar nou is het dus dat mijn computer mijn Ipod niet ziet. Ik ben al een paar keer helemaal naar de winkel gefietst voor dit gekloot. Want als ik de ipod in mijn computer steek doet hij dus niks, De ipod en mijn computer doen niks normaal zou Itunes meteen worden opgestart. Ik zal even uitleggen wat zij zeggen dat je moet doen. Er zit een software cd bij de Ipod. Die heb ik al 3 x geïnstaleerd omdat ik de nieuwere versie van Itunes die al op mijn computer stond eraf moest gooien. Evenals quicktime PRO. Dan zegt hij op het einde dat alles goed is gegaan. Maar als ik mijn ipod in de computer steek doet hij niks zoals ik al zei. Ik ben WEER naar de dixons gereden en daar zouden ze hem op hun computer uitproberen. Die man kwam na vijf seconden terug en zij dat hij hem dus eerst moest opladen,hij was dus helemaal leeg. Dat kan kloppen want als ik mijn ipod in de computer steek doet hij niks. Even later kwam hij weer naar me toe en lied hij zien dat het was gelukt. Ik heb nog even Soa test van najib amhali zitten luisteren. Hij zei de software die erbij op de CD zit is zo oud. Hij zei dat als ik thuis kwam : Alles van je computer afgooien . naar apple.com . En de nieuwste itunes downloaden. Dan moet hij het doen. Als je de naam van de ipod wil veranderen in jouw naam moet je updater downloaden en daarmee kan je hem aanpassen. Thuis doet dat ding het dus nog steeds niet. Ik heb de nieuwste gedownload en updater gedownload. Maar bij beide doet hij niks , bij updater zegt hij zelfs dat ik een ipod moet aansluiten. Ik heb de kabel gecheckd en die was een 2.0 USB. Ik heb het nog gechekt en mijn USB poorten ondersteunen 2.0 WEL. Mijn vader heeft het gister avond nog geprobeerd en toen deed hij het dus ineens. Hij had niks gedaan het duurde 2 min. voordat Itunes hem zag. Ik heb zelfs al een Chamillionaire album erop gezet. Maar de volgende morgen doet hij het dus weer niet. IK WORD HIER GEK VAN HEEFT IEMAND DIT OOIT GEHAD ???? Reageren
Advancegta Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Wat een verhaal zeg, ik heb dit zelf gelukkig nog niet gehad. het lijkt me eerder versleten dan kapot, omdat hij hem soms wel ziet. ik zou zeggen: ga ermee naar de winkel, diehelpen je vast Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ook gehad, ben een dag later weekje weggeweest en heb mijn mini nu weer ingeplugd en hij doet het weer =/ Tevens kan je ook op apple.com kijken bij de FAQ, daar staan meerdere oplossingen voor je probleem. Reageren
Ferre Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Kijk even op dit forum rond: http://forum.macosx.nl/viewforum.php?f=23&...6eb97b156a47157. Of kijk even met de zoekfunctie (sorry, ik ben nu even druk ik kan nu zelf even niet doen ). Als je een beetje overweg kan met de Engelse taal dan vind je het ook hier: http://www.apple.com/nl/support/. De vader van m'n vriend had volgens mij ook dit probleem en via de support van Apple.com was het volgens mij gelukt. Wat een verhaal zeg Komt omdat hij na elke zin op enter drukt Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 IK WORD HIER GEK VAN HEEFT IEMAND DIT OOIT GEHAD ???? Ik heb zelfs een Ipod-Photo 30GB. En die was ook een keer kapot gegaan en toen kreeg ik ook een nieuwe. Toen ik thuis was wou hij eerst helemaal niet aan. Dus ben ik naar de Ipod winkel gefiets. Toen ik thuis was moets ik hem met een FireWire kabel aansluiten en die heb ik dus niet. Kon ik weer terug naar de Ipod Winkel. En toen ik eindelijk thuis was deed hij het eindelijk goed en kon ik eindelijk beginnen met liedjes op me Ipod zetten. Ik ben dus 3x heen en weer gefietst. 1ste keer voor me nieuwe Ipod ophalen. 2é keer omdat hij niet aan wou. 3é keer omdat ik hem met een FireWire kabel moest aansluiten. Reageren
Eli R Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ik heb dit probleem ook gehad met m'n mini, ik heb hem verkocht aan een vriend die hem heeft ingeruild voor een goede, en heb nu zelf een 5e generatie iPod met video. Reageren
Murk Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Wat een verhaal zeg, ik heb dit zelf gelukkig nog niet gehad.het lijkt me eerder versleten dan kapot, omdat hij hem soms wel ziet. ik zou zeggen: ga ermee naar de winkel, diehelpen je vast lal jij bent grappig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.