Jump to content

Kill Bill

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hem al gezien op tv zo een te gekke film:kill bill,maar ze zeggen dat kill bill2 niet zo heftig is als kill bill1,hopen dat ze ongelik hebben :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

**bump**

Kill bill 2 heb ik ook nog niet gezien behalve hier dit dan,Maar die massa scene in KB 1 blijft gewoon een klassieker :puh:

Geplaatst:

Kill bill 1 en 2 is eigenlijk een film, maar voor bioscoop gebruik is hij gesplitst.

Ik heb ze allebei gezien, en ze zijn echt super, een aanrader voor iedereen die hem niet heeft gezien!

Geplaatst: (bewerkt)

Overdreven is juits vet. :*D

Ik zowel deel 1 als deel 2 gezien, pwnen echt zwaar. :*D

Nu zal ik ff dat filmpje gaan kijken, laden duurt beetje heel erg lang.

Bewerkt: door Blaster27
Geplaatst:

Kill Bill gaat nergens over, die scene met dat oog is ranzig...dat ze er zou op gaat staan, maar ik vind het maar een poepfilm...

Geplaatst: (bewerkt)
Kill Bill gaat nergens over, die scene met dat oog is ranzig...dat ze er zou op gaat staan, maar ik vind het maar een poepfilm...

Ja iedereen zijn mening,ik vind juist leuk die scene met die oog :puh:,en nu komt kill bill 2,ze zeggen dat het niet zo goed is als de eerste :)

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Weet je wat cht nep is.... dat ze op het einde van deel 1 (volgens mij) dat wijf scalpeert met 1 hak en dan zie je de hersens nog gewoon zitten, die zouden dan toch ook afgehakt moeten zijn? :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...