Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zojuist gehoord dat er een gerucht rondgaat over Google 3D Studio Max, oftewel een afgeslankte gratis versie van 3D Studio Max! (netzoals Google Sketchup) Ik hoop dat dit gerucht waar is!

Geplaatst:

Lijkt me niet waar, ik denk echt niet dat ze een 3ds max versie gaan maken en dan gratis te download zetten.

Ookal is hij afgeslankt of hoe je het wil zeggen, ze hebben ook altijd Gmax nog dus nog een versie lijkt me erg onlogisch.

Ps. je signature is te groot. Maximaal is 500×150 px en 100KB en jij heb veeeels te veel, ik hoop dat je heir wat aan doet want dit kan je een warn opleveren en dat lijkt me niet echt leuk. ;)

Geplaatst:
Ik heb zojuist gehoord dat er een gerucht rondgaat over Google 3D Studio Max, oftewel een afgeslankte gratis versie van 3D Studio Max! (netzoals Google Sketchup) Ik hoop dat dit gerucht waar is!

Eèèrg onwaarschijnlijk, een van de beste 3d programma's ga je niet even aan google overgeven.

Geplaatst:

Eèèrg onwaarschijnlijk, een van de beste 3d programma's ga je niet even aan google overgeven.

Daar geef ik je gelijk in maar ik moet er gelijk bij zeggen dat Google erg rijk is en zeer veel geld uit geeft, en dan echt veel geld om in de belangstelling te staan of de controle over het internet te vergroten.

Ze schijnen met deze acties (sketchup overnemen) ook de modellers aan hun kant te trekken.

Het zou kunnen van google, maar onwaarschijnlijk van de makers van 3ds max ;).

Geplaatst:

Maar Sketchup is enkel overgekocht om mensen te stimuleren hun eigen woongebied na te modellen in sketchup zodat dat in google earth gezet kan worden. Daar heeft google geen 3ds max voor nodig.

Geplaatst:

een grote texturebank lijkt me aantrekkelijker voor 3d moddelers, als er een google 3ds werd uitgebracht zal dat (net als sketchup) wel een gelimiteerde versie zijn, waardoor je het met Gmax kunt vergelijken (je moet het volledige nog kopen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik geloof niet dat google een versie van autodesk max gaat uitbrengen.

Er is al een freeware versie van Max beschikbaar voor game-moddders. genaamd GMAX.

Ik werk sindskort ook met max , op mijn werk heb ik max 4 , 5 , 6 , 7 , 8 ik heb 5 licenties voor 3ds max.

Geplaatst:

Weetje ik geloof het best, sinds Gmax niet meer te downloaden is, zullen ze best, met Google hebben kunnen onderhandelen. Maar aan de andere kant ook er onlogisch, want 3DS is toch het meest gebruikte progamma voor Game Development.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...