.Syfes Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Wat vind jij van de scarry movies,ik vind ze heel grappig ook al is het een horrorfilm als je dat kunt noemen Bewerkt: 15 juli 2006 door Syfes Reageren
Pitbull Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ze zijn allemaal heel erg grappig, de vierde vind ik echt de grappigste( ik heb hem in de bioscoop gezien, ik had niet eens de tijd om wat te drinken omdat ik steeds de slappe lach had) Reageren
Yohan Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Scary is met 1 R... Ik heb ze allen gezien tot en met deel 3. Ik vind ze zeer grappig, de beste parodieen films ooit gemaakt! Reageren
Backsmash Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 ze zijn gewoon dom op een leuke manier ook dat ze stukjes uit andere films halen en daar een portie droge humor aan toe voegen. Reageren
.Syfes Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 De eerste scarry movie film vind ik echt te gek in het eerste deel rend een vrouw weg van de moordenaar en dan ziet ze haar vader en haar vader rijdt haar omver zo grappig Reageren
7ulian Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Deel 1 was wel leuk Deel 2 is met alle respect kut, paar leuke grappen, voor de rest TE smerig Deel 3 is de moeite waard, ik heb hem zelfs op DVD Deel 4 heb ik nog niet gezien, hij schijnt kut te zijn, is dat zo? BTW, scheld ik nu te veel? ban me niet, waarschuw me ff...dan pas ik me wel ff aan Reageren
Synchro Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik heb 4 gezien , leuk om naar te kijken maar niet zo. Reageren
megamaggot Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 ik vind ze wel lollig en er is/komt en nieuwe die ga ik zeker kijken. greetz,MM Reageren
Ben007 Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik vindt ze geweldig omdat ze parodieeën zijn op bestaande films , deel 4 is mijn favoriet en ik heb hem,net zolas Pitbull,gezien in de bioscoop.de Scary Movies zijn een voor een echte aanraders Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik vind ze zeer leuk/grappig voor al de Eerste, die schiet er bij toch wel boven uit! dat is die toch met "duffy" niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.