Jump to content

Laatst gekochte DVD

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is jou laatste gekochte DVD. Graag met info er bij. Mijn laatste DVD die ik heb gekocht was: Four Brothers.

Hun adoptief-moeder wordt vermoord bij een overval op een kleine supermarkt. Ze zijn met z’n vieren, de gebroeders Mercer: heethoofd Bobby (Mark Wahlberg), vrouwenversierder Angel (Tyrese Gibson), familievader en zakenman Jeremiah (André Benjamin) en aankomend popster Jack (Garrett Hedlund).

Ze besluiten op hun geheel eigen wijze de moordenaar van hun moeder op te sporen. En als ze hem dan hebben (of zijn het meerdere moordenaars?), dan zullen ze snel korte metten met hem maken. Want welke idioot vermoordt nou de liefste vrouw ter wereld terwijl ze boodschappen doet?

Tijdens hun speurtocht komen ze er al snel achter dat er iets groots achter de moord op hun moeder zit. Mrs Mercer is niet toevallig tijdens een overval vermoord – het lijkt er meer en meer op dat ze geëxecuteerd is. Maar waarom? En wie had daar baat bij? Voor de gebroeders Mercer wordt het steeds belangrijker dat ze dit vieze zaakje tot op de bodem uitzoeken. Desnoods tot op de bodem van een dichtgevroren meer…

Regie

John Singleton

(2 Fast 2 Furious)

Producent

Lorenzo Di Bonaventura

Scenario

David Elliot, Paul Lovett

Rolverdeling

Bobby Mercer Mark Wahlberg (The Italian Job)

Angel Mercer Tyrese Gibson (2 Fast 2 Furious)

Jeremiah Mercer Andre '3000' Benjamin (Be Cool)

Jack Mercer Garrett Hedlund (Troy)

Lt. Green Terrence Howard

Detective Fowler Josh Charles

Sofi Sofia Vergara

Geplaatst:

Mijn laatste is de 'Kronieken van Narnia'. Hieronder wat info:

Vier kinderen, Peter, Susan, Edmund en Lucy gaan logeren bij professor Kirke. Op een regenachtige dag spelen ze verstoppertje in het grote, geheimzinnige huis. Lucy ontdekt een logeerkamer waar een kleerkast staat. Ze doet de kast open en stapt erin. Ze probeert met haar handen de achterwand te voelen… Tot haar schrik zit er helemaal geen achterwand in de kast! Ze loopt zomaar een ander land binnen, waar een lantarenpaal schijnt midden in een sneeuwlandschap. Ze is in het land Narnia!

In Narnia is een strijd aan de gang, waar de kinderen bij worden betrokken. Samen met Aslan vechten ze tegen de Witte Heks. Het lijkt erop dat hun avonturen slecht aflopen, maar Aslan is veel machtiger dan iemand had kunnen denken…

Geplaatst:

Redelijke oude film alweer maar toch The Grudge...

B000795LD0.02.LZZZZZZZ.jpg

In Japan kent men de volgende zegswijze: "Wanneer iemand sterft in extreme woede, blijft er een vloek achter. Iedereen die hiermee in aanraking komt zal hetzelfde lot ondergaan". Met deze uitspraak is in wezen het hele verhaal van The Grudge verteld; er rust een vloek op een huis omdat daar de boze geesten van mensen rondwaren die in extreme woede zijn gestorven. Ieder individu die het huis betreedt krijgt met de demonen te maken en het moge duidelijk zijn dat deze confrontaties voor de bezoekers meestal een nare afloop hebben.

Geplaatst:
Redelijke oude film alweer maar toch The Grudge...

B000795LD0.02.LZZZZZZZ.jpg

In Japan kent men de volgende zegswijze: "Wanneer iemand sterft in extreme woede, blijft er een vloek achter. Iedereen die hiermee in aanraking komt zal hetzelfde lot ondergaan". Met deze uitspraak is in wezen het hele verhaal van The Grudge verteld; er rust een vloek op een huis omdat daar de boze geesten van mensen rondwaren die in extreme woede zijn gestorven. Ieder individu die het huis betreedt krijgt met de demonen te maken en het moge duidelijk zijn dat deze confrontaties voor de bezoekers meestal een nare afloop hebben.

Die film is toch gebasseerd op een waargebeurd verhaal?

Geplaatst:

B000A6T1JU.01._SS500_SCLZZZZZZZ_V1121903977_.jpg

Cyrus, de charismatische leider van de straatbende Gramarcy Riffs, wil de volledige controle over New York. Hij heeft daarvoor de hulp nodig van de andere bendes. Wanneer ze zich verenigen, zijn ze drie keer zo talrijk dan de politie en kunnen ze over de stad regeren. Cyrus maakt zijn plan bekend tijdens een nachtelijke vergadering in de Bronx, waar elke bende negen ongewapende vertegenwoordigers naartoe gestuurd heeft. Iedereen is enthousiast en bereid de krachten te bundelen. Maar dan wordt Cyrus neergeschoten door Luther, de aanvoerder van de Rogues. Hij beweert echter dat de moord door een van de Warriors gepleegd werd. Meteen wordt het bestand opgeheven en de Warriors vogelvrij verklaard.
Geplaatst:

Ik heb geen idee nieuws, doorgaans zijn dit gewoon dingen die Jappaners verzinnen denk ik... een soort legende of vloek waar ze in geloven denk ik.

Inderdaad een goede film GL.. :Y

Alleen heb ik niet de ultimate directors cut.. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...