RedNeck Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 hey ik heb een probleem met msn. want als ik mijn account op aanmelden klik dan krijg ik de foutmelding:Het aanmelden bij msn live messenger is mislukt omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is klik op probleem oplossen als je ons het probleem wilt laten oplossen foutcode 80004005 ik heb dat probleem oplossen al gedaan (werkt niet) bij help in het startscherm heb ik er al naar gezocht(werkt ook niet) en mijn andere msn doet het wel. dus ik snap het niet meer ps ik heb windows live messenger Reageren
meetlat Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 andere msn weg gooien ? pc herstarten help ook vaak... Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Misschien moet je even de nieuwste versie van Windows Live Messenger downloaden. Dit kun je bijvoorbeeld hier doen, maar je kunt ook even op Google kijken voor andere downloadsite's. Reageren
RedNeck Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 als je mijn vorige post leest staat er dat ik windows live messenger al heb en ik heb mun computer al opnieuw opgestart maar het helpt niet Reageren
Samurai Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik vrees voor jou dat iemand jou msn heeft "gefreezed"... Todat die persoon je unfreezt kan je niet meer op msn.. Maar ik kan je via pm die tool geven, zodat je je eigen kan unfreezen. Reageren
RedNeck Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 zou ik kunnen proberen stuur maar Reageren
meetlat Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Ik heb dat IceCold dingetje eens gedownload he, werkt langs geen kanten freezen dan doet ie wel iets, maar die mensen blijven gwwn aanmelden hoor.. Bewerkt: 17 juli 2006 door meetlat Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 sorry hoor maar dit is toch een gta forum toch geen msn forum Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ja, dit is een GTA Forum maar we hebben wel meer fora dan alleen GTA. Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 oow sorry ik zat bij het verkeerde onderwerp meem me niet kwaluk en nog wat windows live messenger is een virus je moet msn 7.5 er op zetten Reageren
ikt Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Nope, Windows Live Messenger is officieel uitgegeven door Microsoft, en dat is géén virus. En de béta versies ook al niet, maar er waren sites die de nep beta versie uitgaven, vol met virussen e.d. Ik hda de beta versie gekregen van Microsoft, daar zit ook niets (geen rare dinegn e.d.) in. Reageren
Boris H. Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Sorry voor de bump maar ik heb dat probleem ook. Ik heb op mijn 2e PC(Win98SE) MSN 3.0 geinstalleerd en ik krijg dezelfde melding. Eerst stond MSN 7.5 erop, die deed het wel maar die loopt traag op die PC dus heb ik hem verwijderd en een oude geinstalleerd. Weet iemand wat ik aan deze melding kan doen? Gratz, Boris H. Edit:Het ligt niet aan mijn @live account want op mijn andere PC werkt hij wel. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Je kunt dit proberen: 1. Ga naar Start -> Confuratie scherm -> Mapopties -> Verborgen mappen weergeven 2. Verwijder alles wat in deze map zit: C:\Documents and Settings\(Gebruikersnaam)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts (Waarschijnlijk 2 of meer bestanden) Als het niet werkt, kijk ik nog even verder. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 5 maart 2007 door Flitskikker Reageren
Boris H. Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 In de map microsoft daar staat alleen een map genaamd Internet Explorer. Geen map met windows live contact's Ik heb ook geen window's live maar window's messenger 3.0 Maar de map met contacts wordt toch pas als je je aanmeld gemaakt? Ik heb me nog nooit kunnen aanmelden. Gratz, Boris H. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 In de map microsoft daar staat alleen een map genaamd Internet Explorer. Geen map met windows live contact'sIk heb ook geen window's live maar window's messenger 3.0 Maar de map met contacts wordt toch pas als je je aanmeld gemaakt? Ik heb me nog nooit kunnen aanmelden. Gratz, Boris H. Ik had laatst nog het zelfde probleem, heb je al Systeem herstel gedaan? Zo niet dan zal ik dat eens proberen. Succes! M.V.G, -Virus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.