Gunit-Soldier Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 eerst drukken op probleem oplossen. Dan duurt het meestal heel lang dat hij opstart. Als je opnieuw opstart is grote kans dat hij het weer doet en je kan ook ff een andere msn downloaden deed ik eerst ook hij deeed het gelijk Reageren
.Exorcist Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 eerst drukken op probleem oplossen. Dan duurt het meestal heel lang dat hij opstart. Als je opnieuw opstart is grote kans dat hij het weer doet en je kan ook ff een andere msn downloaden deed ik eerst ook hij deeed het gelijk Zoals hij al gemeld heeft werkt het ''Probleem Oplossen'' niet... Ik zou zeggen probeer eens systeem herstel zoals ik in de vorige post zei en houd ons op de hoogte! M.V.G, -Virus. Reageren
sevaboy Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 (bewerkt) Ik heb dat ook! Je hebt momenteel geen verbinding tot de server, dan moet je even wachten en dan later aanmelden of misschien is er wat met de server. WAARSCHUWING:probeer niet alles want zoals de meeste weten gevolgen voor jouw pc! Geen verstand van vraag de internetverdeler of iemand die daar wel van weet! Bewerkt: 15 maart 2007 door sevaboy Reageren
.Exorcist Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik heb dat ook!Je hebt momenteel geen verbinding tot de server, dan moet je even wachten en dan later aanmelden of misschien is er wat met de server. WAARSCHUWING:probeer niet alles want zoals de meeste weten gevolgen voor jouw pc! Geen verstand van vraag de internetverdeler of iemand die daar wel van weet! Dit is inderdaad een erg handige tip, ik hoop dat we snel antwoord krijgen of het je al weer lukt. M.V.G, -Virus. Reageren
nick11123 Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 klopt het dat er nu op deze tijd bij iedereen msn het niet doet??? want ik probeer al honderd keer in te loggen en iedere keer zegt dat ding dat die server niet beschikbaar is als het niet bij iedereen is dan ligt het toch aan me vaders PC Reageren
Wesley Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 MSN werkt bij hier ook niet, zelfs www.hotmail.com werkt niet!! Reageren
Boris H. Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Hier ook al niet? Waarschijnlijk liggen hun servers eruit Of er is in het gebied waar die servers staan een grote stroomstoring o.i.d.? Gratz, Boris H. Reageren
gammie_ Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Bij mij ook, het is weer eens zover Maar goed zal wel een foutje zijn. Waarschijnlijk doet hij het later op de avond wel weer anders morgen. Reageren
sevaboy Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Het is hun schuld nu! Hun server is overbelast en daarmee kunnen er paar niet meer op msn. Heb vandaag ook niet op msn gekunt. Heb gewoon opnieuw aangemeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.