meetlat Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Als ik spel aan het spelen ben dat in hd is zoals oblivion en san andreas, dan crasht soms mijn pc ineens (bad pool header) en na het opstarten krijg ik rapport verzenden, dit doe ik, dan kom ik op de microsoft update gezever, daar geeft men een update RealtekHDAudio.sys, Mijn games blijven echter crashen dus de update haalt geen moer uit, wat moet ik doen om lekker te gamen ???? Reageren
ikt Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Ik heb dat ook! Ik heb het nu niet meer, dankzij een andere audio driver Ik edit mijn bericht wel als ik het heb gevonden. Link: http://www.realtek.com.tw/downloads/dlhd-2...0Audio%20CODECs Directe download (deze staat op mijn PC) : http://rapidshare.de/files/23805833/WDM_R140.exe.html Ik weet niet of de 2e wel goed is, ik was aan het uploaden en toen zei hij dat ieamdn anders het al geüpload heeft, onder dezelfde naam, dus ik zou voor de 1e keizen EDIT: ik heb de 2e gedownload, en hij heeft de zelfde grootte als de echte, moet wel kloppen, maar ik raad nog steeds de 1e aan Bewerkt: 15 juli 2006 door ikt Reageren
meetlat Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ik heb hem geinstalleerd, ik moet nog herstarten, maar pc gaat alleen 's avonds uit, ik kijk morgen wel of het werkt. ty Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik zou die bericht/raport verzenden uitschakelen als je dit wilt weten kan ik het wel uitleggen via pm, is onnodig, en je kan er niks mee (vind ik). @ ikt, hij heeft die update toch al geinstalled? Reageren
meetlat Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ja maar pc bleef crashen, nu doet ie het wel denk ik, maar rapport verzenden is juist goed, heb er al veel problemen mee kunnen oplossen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.