lenniejmaster Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik heb een vraag hoe slap het ook klinkt. Hoe cheat je eigelijk op mtasa? zoals speedhack ofzo? alvast bedankt
Typhoon Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Hey welkom op het forum Wij mogen geen informatie of links over cheats geven, bekijk het MTA Forum Regels topic: We geven geen informatie weg over cracks, mods en cheats voor MTA.Dat is niet toegestaan van MTA en van GTAgames.nl zelf. We willen MTA respecteren en het niet het spelplezier bederven met allemaal cracks Dus we kunnen je niet helpen
Samurai Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 En als je cheat word je meteen van die server geband, dus het heeft alleen maar negatieve effecten. Je kan wel de snel starten glitch gebruiken...
Jarno Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Je kan wel de snel starten glitch gebruiken... Hoewel deze op aardig wat servers tegen de regels zijn en dus in een kick/ban kan belanden.
lenniejmaster Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik bedoelde alleen cheaten op mn eigen server
Samurai Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik bedoelde alleen cheaten op mn eigen server Sorry, dat mag in principe ook niet, en dus is dat illegaal, dus tegen de regels.. Graag verwijs ik je verder naar de regels.
lenniejmaster Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 O oke zet er dan maar slotje op
RTS Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Hier wordt niet over cheaten/hacks/mods voor MTA gepraat. Een slotje dus.
Recommended Posts