Natasja24 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 In Los Santos zijn daar maar 3 kleding winkels of niet?ik weet wel waar ze zijn maar was benieuwd of er in die stad meer waren Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) In Los Santos zijn daar maar 3 kleding winkels of niet?ik weet wel waar ze zijn maar was benieuwd ofer in die stad meer waren Ja, er zijn méér dan 3 kledingwinkels in Los Santos. Deze allemaal: Binco (in Ganton), Pro Laps (in Rodeo), Suburban (in Glen Park), Zip (in Downtown Los Santos), Victim (in Rodeo) en Didier Sachs (in Rodeo). Deze zitten allemaal in Los Santos gevestigd. Gewoon alle winkels die in San Andreas zitten zitten in Los Santos, alhoewel je wel missies nodig hebt om ze te unlocken, hier heb ik alles even voor je op een rijtje: Binco, Pro Laps, Suburban: Gaan open na de missie: Nines and AK's Zip: Gaat open wanneer je in San Fierro komt Victim: Gaat open wanneer je in Las Venturas bent Didier Sachs Gaat open na de missie: A Home in the Hills Bewerkt: 15 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ja Victim Zip en Didier Sachs dat zijn 3 kledingwinkels waar je hele nette kleding kan kopen. Zip gaat open wanneer je in San Fierro komt. Victim gaat open wanneer je in Las Venturas bent. En Didier Sachs gaat open na de missie A Home In The Hills Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Heb je misschien ook een plattegrond waar precies die kledingwinkels van zip(want wilde een nette pak) kopen.(hoef ik niet zo te zoeken) Reageren
HerrieM Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Edit: Op deze kaart staan alle zip's gemarkeerd. Als je dus de Didier Sachs nodig hebt ku je deze gebruiken. ps. Je hebt wel java nodig op je pc. Als die kaart niet werkt kun je ook hier kijken. Bewerkt: 15 juli 2006 door HerrieM Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) als je echt een mooi pak wil moet je naar Didier Sachs gaan. Bij zip kun je volgens mij niet eens een pak kopen, ik heb er zelf ook al eens gekeken. Je moet dan bij Dider Sachs in ieder geval de kleren kopen met de naam: Tuxedo. Je moet hebben voor een mooi pak: Tuxedo Tuxedo pants Black shoes Je krijgt dan dit pak: Klikken voor een vergroting Bewerkt: 15 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 okee dank je wel allemaal.Ja zo'n net pak wilde ik eens proberen.Maar op welke plek ligt die winkel precies in rodeo?ik heb er wel 1 gevonden maar daar verkopen ze geen mooie pakken die andere wel Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) okee dank je wel allemaal.Ja zo'n net pak wilde ik eens proberen.Maar op welke plek ligt die winkel precies in rodeo?ik heb er wel 1 gevonden maar daar verkopen ze geen mooie pakken die andere wel Natasja24, ik maak wel even een kaartje voor je Bij de rode stip vind je: Didier Sachs. Didier Sachs vind je aan de buitenkant en de voorkant van die mooie winkelstraat. Hij ligt daar op het hoekje. Daar aan de buitenkant van de stad. BIj de licht blauwe stip vind je: Victim. Deze ligt aan de voorkant van het mooie winkelstraatje. Volgens mij ook op de hoek, gewoon naast Didier Shacs. Bij de groene stip vind je: Pro Laps Prolaps zit er helamaal los Van. Als je daar in Rodeo bent, dan kun je er gewoon om het hoekje kijken. Dan zit hij er wel. Als je op de kaart kijkt, dan zie je overal wel T-shirtjes op de radar. Dan kun je met behulp van dit kaartje wel bepalen waar je moet zijn. Dat T-shirtje krijg op je radar als je er dicht bij inde buurt bent, anders moet je even de kaart gebruiken + eventueel het target. Ik heb zonet nog even een foto voor je genomen, je kunt erop klikken voor de vergroting. Daar zie je Didier Sachs en Victim naast elkaar liggen. Klik erop voor de vergroting Bewerkt: 15 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Ik zie dat 'Ruurd' inmiddels al een kaart heeft gemaakt. Ik heb er trouwens ook nog één gemaakt je ziet hem overaan bij de Afbeeldingen. Maar ik ben zonet even voor je naar de Didier Sachs geweest en ik heb even wat afbeeldingen voor je gemaakt. Oftewel screen's van de Didier Sachs in de staat 'San Andreas'. Ik zal even uitleggen hoe je er makkelijker kan komen. Je gaat naar de Victim want die weet je zo onderhand wel te vinden. Links van de Victim is de Didier Sachs, of als je van de andere kant komt het is op de hoek. Je kan het in stappen hieronder zien. Ik kam van de richting van de Victim die zie je op het kaartje ook wel als Oranje. Daarna ging ik naar het pand ernaast en ik kwam in de Didier Sachs. Trouwens je kan hier pas in als je de missie: 'A home in the hills' hebt gehaald. Volgens mij moet je in deze missie terug naar Los Santos en kom je dichterbij de wijk Rodeo. Ik had in de gids gelezen van San Andreas dat dit de rijkste buurt van heel Los Santos was, want dat kun je namelijk ook wel merken aan de prijzen. Kijk hieronder voor wat screen en daaronder ene kaartje, maar die had Ruurd eigenlijk al gepost. Een Kaart dus niet deze, maar de screens heb ik net even speciaal voor jou gemaakt. Ik hoop dat je er wat aan hebt en mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Bewerkt: 15 juli 2006 door SummerBase Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 okee kan wel zoeken maar dan ben ik uren bezig denk ik Reageren
HerrieM Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 In mijn voruge post had ik ook een link met een kaart met Didier Sachs. Kijk daar eens. Hier is hij nog een keer Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 en die missie wanneer die winkel diddler sachs open gaat is dat nog in los santos? bedankt voor de kaart weet nu waar die is hij is alleen nog niet open haha Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) en die missie wanneer die winkel diddler sachs open gaat is dat nog in los santos?bedankt voor de kaart weet nu waar die is hij is alleen nog niet open haha Dat is niet nog, maar dat is weer in Los Santos. Zoals je weet begin je in Los Santos je gaat daarna richting San Fierro, en daarna richting Las Venturas. Naardat je daar vele missies hebt volbracht ga je terug naar Los Santos om je broer Sweet uit de gevangenis te halen. @Ruurd, inderdaad. Bewerkt: 15 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) en die missie wanneer die winkel diddler sachs open gaat is dat nog in los santos?bedankt voor de kaart weet nu waar die is hij is alleen nog niet open haha Dat is niet nog, maar dat is weer in Los Santos. Zoals je weet begin je in Los Santos je gaat daarna richting San Fierro, en daarna richting Las Venturas. Naardat je daar vele missies hebt volbracht ga je terug naar Los Santos om je broer Sweet uit de gevangenis te halen. Om precies te zijn, na de missie 'A home in the Hills'. Deze missie komt na de eerste Los Santos missies, San Fierro, LAs Venturas missies en dan ga je weer terug naar Los Santos. Even eenkorte aanvullen! :$ Bewerkt: 15 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 dat weet ik maar is die missie nog in los santos? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.