Ruurd31 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) dat weet ik maar is die missie nog in los santos? Net op het randje in Los Santos. Die missie 'A Home in the Hills' voer jeuit net op het randje van Los Santos .Deze missie gebeurt bij het Madd Dogg Mansion. Deze zit dus op het randje van de stad Los Santos (dicht tegen Badlans/Countryside aan. Edit: Hier is nog een kaartej van Madd Doggs Mansion en de locatie daarvan. Bewerkt: 15 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) dat weet ik maar is die missie nog in los santos? Nee kijk wat ik net zeg, je begint in Los Santos dan gaan alleen de winkel Zip open. Dan ga je naar San Fierro er gaan dan weer wat open. Dan ga je naar Las Venturas en tot slot ga je weer terug naar Los Santos om je broer uit de gevangenis te halen. De missie 'A home in the Hills' staat ook onder het kopje Return to Los Santos Missies. Los Santos Missies > Begin Badlands Missies San Fierro Missies Desert Missies Las Venturas Missies Return to Los Santos Missies > Didier Sachs open. Bewerkt: 15 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 oh oke dan pas? Ja, dan pas. Je kunt hem wel eerder unlocken door middelv an mods of het gebruik van een glitch. Deze bug/glitch kun je makkelijk doen. Begin het spel opnieuw, als je dan het introfilmpje ziet doe je de cheat van de Jetpack. Als je dan gespawned word daar bij die fiets ben je dood. Nu kom je bij het ziekenhuis en wacht even. Nu zullen alle gebouwen beschikbaar zijn, onder andere ook Didier Sachs, Victim en meer... Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 oke bedankt allemaal Reageren
Natasja24 Geplaatst: 16 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 nog 1 vraag?Waarom is die winkel pas bijna aan het einde van alle missies open? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 nog 1 vraag?Waarom is die winkel pas bijna aan het einde van alle missies open? Dat weet ik niet, zie het als een beloning voor al de vele missies die je gedaan hebt. Je kun nu bijvoorbeeld allemaal dure kleding kopen om bijvoorbeeld je sexappeal mee te verhogen. En het is volgens mij de enige in heel SA, dus het is ook best een speciale winkel. Ik denk dat ze daarom zo lang gewacht hebben tot de opening van de winkel. Reageren
Natasja24 Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 ik had nog een vraag.Je ziet ook wel eens van die mannetjes rond lopen in oranje/zwarte truien kan je die ook ergens kopen? Reageren
BaasB Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 ik had nog een vraag.Je ziet ook wel eens van die mannetjes rond lopen in oranje/zwarte truien kan je die ook ergens kopen? Nee, dit kan helaas niet. Ik had deze vraag heel lang geleden ook een keer gesteld. In dit topic: Klik. De conclusie was dat het bijna altijd zo is, dat als iemand op straat bijvoorbeeld een trui aanheeft, je die trui zelf niet kunt kopen. Wat je wel kunt doen, is skins downloaden. Ik ken helaas geen goede site voor skins (op GTAGames staat maar één skin. ). Misschien dat iemand anders wel een goede site voor skins kent. Groeten BaasBart Reageren
Natasja24 Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 oke nou voor die skins hoeft niet want ik heb gta san andreas op de ps2.Maar vroeg het me gewoon af Reageren
Donwell Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Nog even over de kledingwinkels: In LS: Binco; Prolaps; Didier Sachs; Sub Urban; Zip; Victim (volgens mij niet meer) IN SF: Zip; Binco; Sub Urban (volgens mij niet meer) In LV: Victim; Zip; Sub Urban; Binco (volgens mij niet meer) Bewerkt: 18 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.