peter-de-gekste Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 hallo mensen, als je de ambulance missies hebt gehaald..kryg je meer health..maar..je max health gaat gedurende het spel al omhoog..dus hoe zit dat nou? Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Gedurende het spel krijg je inderdaad een verhoging van je 'Max Health'. De Ambulance Missies oftwel 'Paramedic' moet je behalen voor de 100%. Je krijgt gedurdende de Ambulance Missies 12 levels. In deze levels moet je mensen ophalen en vervoeren naar het ziekenhuis. Je krijgt elke rond een soort van Tijdslimiet hier in moet je eeen bepaalde tijd een aantal mensen ophalen vervoeren. Je kan maar 3 mensen mee- nemen in de Ambulance en bij de eerste 3 zieken/gewonden die je afzet bij het ziekenhuis krijg je een aantal seconden erbij. Maak daar gretig gebruik van, want je tijd heb je echt nodig. Ik heb nog wel wat tips voor je die ik eens op WikiGTA had gelezen. Doe deze missie in het dorpje 'Angel Pine' dit dorpje ligt vlakbij Mount Chilliad. Dit is de hoogste berg in heel de staat San Andreas. Want de Afstand van Angel Pine naar het ziekenhuis is het kortst. Zo kun je sneller mensen vervoeren en daarmee dus het nodige geld en de procenten voor de 100% savegame verdienen en natuurlijk de benodigde de Max. Health als je die al niet had. Dus het is wel nodig deze missies te doen, want je hebt hem voor meerdere doeleiden nodig. Dat geld natuurlijk ook voor de andere Missies voor de staat; Zoals: Firefighter, Taxidriver en zo zijn er nog een paar. Mochten er nog onduidelijkheden zijn of wil je nog iets vragen dat kan altijd. Veel Succes/plezier. Bewerkt: 15 juli 2006 door SummerBase Reageren
Donwell Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 SummerBase verteld meer over de ambulance-missies dan over de vraag die jij stelde (vind ik tenminste, dus SummerBase niet kwaad worden!). Wat die max. health betreft: Gedurende het spel gaat je health ook omhoog, dit komt door veel bewegen; niet motor- of autorijden dus. Als je gaat fietsen en lopen en rennen gaat hij omhoog. Als je de Paramedic missies doet, en je hebt level 12 gehaald, krijg je 150% health. Gedurende het spel krijg je dan geen max. health meer door te rennen, fietsen of te lopen. Ik hoop dat je eruit komt! Greetz, TcT MaFioSo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.