Jorair Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) op wikigta staat bij voertuigen de RC tiger, maar waar kan ik die vinden/in welke missie word hij gebruikt, kan iemand het me zeggen Bewerkt: 15 juli 2006 door Jorair Reageren
HerrieM Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Je kunt hem geloof ik spwanen met een carspawner. Hij wordt niet in het spel gebruikt. Aanvankleijk zou er nog een vierde missie met Zero zijn waar dit voertuig wordt gebruikt maar deze is geschrapt. Edit: zoals Vercetty zegt, komt hij ook voor in New Model Army Bewerkt: 18 juli 2006 door HerrieM Reageren
Vercetty Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Hij wordt niet in het spel gebruikt.Aanvankleijk zou er nog een vierde missie met Zero zijn waar dit voertuig wordt gebruikt maar deze is geschrapt. ik heb SA op de ps2 en daar heb je wel een missie van zero waarbij je hem ziet maar niet kan gebruiken in die missie moet jij met een helicoptertje een modelauto beveiligen en daarbij schieten die tigers op je modelauto en gooi jij er dus eenbommetje op. indeze missie zie je ze Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.