Mitch Baker Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Zoals ik afgelopen dinsdag al meldde in een ander topic zal ook MediaMarkt vandaag releasen. De prijs bedraagt 49,98 volgens de advertentie in de krant van vandaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinosan Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Wel een mooi prijsje, jammer dat bij mij in de buurt geen Media Markt is....... Maarja ik krijg hem ook vandaag van Dimensionplus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Mark Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Bij mij is ook geen MediaMarkt in de buurt. Ik wilde hem eerst op internet bestellen (op een Engelse site, ongeveer 45 euro), maar ik heb geen zin om te wachten. Ga wel naar de Intertoys Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 bij ons is ook geen media markt in de buurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Bij ons wel...Maar ik heb weer geen PS2 <_< Mja ff over die mediamarkt..Egt een fijne winkel..Alles is er heel goedkoop omdat ze hele grote partijen producten in 1 keer bestellen. En over de kwaliteit is niet te twisten. Mediamarkt is dus egt een aanraden voor de mensen die het nog niet wisten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.