t453160 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 er schijnt een gerucht te gaan dat we in augustus informatie krijgen en screenshots van psm august issue 113 wachten dus maar Reageren
gta_rulez Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Lijkt me best vroeg, de eerste screens van GTA 3 waren pas in februari, wat is je bron eigenlijk? Bewerkt: 16 juli 2006 door gta_rulez Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Lijkt me best vroeg, de eerste screens van GTA 3 waren pas in februari, wat is je bron eigenlijk? GTA vcs komt al uit in November Maar het zou heel goed kunnen! En ik zou ook wel willen weten wat de bron is! gta-freak2 Reageren
gta_rulez Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ik had verkeerd gekeken, ik dacht dat dit het GTA IV forum was. Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Rockstar is vaak laat met het geven van informatie over een nieuwe GTA. Voor Liberty City Stories openden ze de site pas anderhalve maand voordat hij uitkwam. Ik hoop echt dat er zo snel mogelijk informatie wordt vrijgegeven met screenshots. Ik ben echt heeeel erg benieuwd naar dat spel man! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ik hoop dat er snel screenshots vrij komen ja, dan kan je er lekker naar smachten. toen ik de 1e info over gta san andreas tegenkwam was ik al heel erg benieuwd. ik keek elke dag op sites (op school dan) want ik had geen internet :$ maar als er officele info over vrij komt en als er screens zijn dan zit ik 3 jaar naar 1 screen te kijken, echt waar! Reageren
medion Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 nouja, ik vind het maar vaag hoor. Er worden van alle kanten screens geslingerd waarvan bijna alles fake is. En als er een nieuwe GTA is hoor ik het altijd van vrienden, want die hebben ze toevallig in de winkel zien liggen. Der is namelijk nooit reclame voor GTA. medion Reageren
VforV Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Der is namelijk nooit reclame voor GTA. Er is wel reclame hoor, in de vorm van een kort promotiefilmpje, alleen zie je die erg weinig. Ik en mijn neef keken lang geleden eens naar de TV, net na de release van SA. Het was reclame dus keek ik even niet, Mijn neef vroeg of ik het gezien had. Ik zei wat? Het filmpje van SA? Nee, net te laat. Ik heb het nadien nooit meer gezien. Hetzelfde bij LCS. Mijn zus zag het één keer, en ik heb het nooit gezien. Reageren
eggie123 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 ik eb um van VC SA en LCS gezien op tv.. maar het word heel weinig uitgezonden jah, en het ligt ook aan de zender.. ze gaan het huis niet tijdens teken filmpjes doen.. het spel is 18+ dus dan eerder rond de klok van 11.. ik weet niet meer waar en wanneer ik die filmpjes had gezien... maar ze zijn het zelfde als de trailers op de website.. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 ik zit eens goed na te denken en... Augustus is al vrij snel! over 2 weekjes al! dat is erg snel... ik kan niet wachten tot het zover is. Reageren
Joriz Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Met Liberty City Stories kwam er ook in Augustus info dus het lijkt me niet meer dan logisch dat ze hetzelfde marketing plan aanhouden (wat ze al jaren doen). Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Ik heb hier zo'n tijdschrift van Juli 2005 liggen (ooit gratis meegepakt bij zo'n bartsmit als ik me niet vergis) waar ook al screenshots plus (kloppende) info instaat over LCS, dus zijn ze later dan normaal met VCS. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 ik zit eens goed na te denken en... Augustus is al vrij snel! over 2 weekjes al! dat is erg snel... ik kan niet wachten tot het zover is. Denk er wel aan dat het maar een gerucht is, dus niet echt betrouwbaar. Reageren
medion Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 tja, wat is wel betrouwbaar over de info van gta? De meeste dingen die op internet staan zijn geruchten. medion Reageren
DeRCT Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) Kijk maar op gtavicecitystories.com You've heard it. Rockstar Games today released the box art for GTA: Vice City Stories.I can also confirm that several magazines received the very first screenshots of Vice City Stories last week. A reliable source also told me that Mitch Baker from GTA: Vice City would be starring in the game, and might be voiced again by Lee Majors (Six Million Dollar Man). The previews, along with 15 screenshots, are due out as early as next month. Bewerkt: 25 juli 2006 door DeRCT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.