.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 ik zit eens goed na te denken en... Augustus is al vrij snel! over 2 weekjes al! dat is erg snel... ik kan niet wachten tot het zover is. Denk er wel aan dat het maar een gerucht is, dus niet echt betrouwbaar. je hebt gelijk, en aangezien t453160 vaak met fake nieuws komt is dit dus niet officieel. Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Kijk maar op gtavicecitystories.comYou've heard it. Rockstar Games today released the box art for GTA: Vice City Stories.I can also confirm that several magazines received the very first screenshots of Vice City Stories last week. A reliable source also told me that Mitch Baker from GTA: Vice City would be starring in the game, and might be voiced again by Lee Majors (Six Million Dollar Man). The previews, along with 15 screenshots, are due out as early as next month. Is deze info officieel? Indien ja, ik ga dan geen PSP aanschaffen om als Baker te spelen zenne... Reageren
VforV Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Is deze info officieel?Indien ja, ik ga dan geen PSP aanschaffen om als Baker te spelen zenne... Op zo'n bronnen moet je je niet baseren. Officiële info komt altijd eerst op GTAGames (en andere GTA fansites) te staan. De info op GTAGames is betrouwbaar aangezien Rockstar die info naar Joriz stuurt zodat hij het op de site kan plaatsen. Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Is deze info officieel? Indien ja, ik ga dan geen PSP aanschaffen om als Baker te spelen zenne... Op zo'n bronnen moet je je niet baseren. Officiële info komt altijd eerst op GTAGames (en andere GTA fansites) te staan. De info op GTAGames is betrouwbaar aangezien Rockstar die info naar Joriz stuurt zodat hij het op de site kan plaatsen. Ah, dus er is nog hoop! Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 tis augustus, kom maar op Reageren
looney-tunez Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Lijkt me best vroeg, de eerste screens van GTA 3 waren pas in februari, wat is je bron eigenlijk? GTA vcs komt al uit in November Maar het zou heel goed kunnen! En ik zou ook wel willen weten wat de bron is! gta-freak2 gta vcs komt uit op mijn B-day... 17 oktober 2006 !!! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 nou... het is waar, al zijn het geen 15 screens maar 14, de australische game pro heeft ze bekend gemaakt, het stond ook even op het forum, ik geloof dat het niet alle screens waren maar een paar, maar die zijn op verzoek van rockstar verijwdert. op sommige sites zijn ze te vinden (ik noem geen link) dus is het dus waar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.